Yoongi ve Jimin babaları'nın yanından ayrıldıktan sonra direk üniversiteye gelip direk kampüse gelirler.
Taehyung: Ayy nerde kaldınız
Jimin: Geldik işte taetae.
Taehyung: Evet ama geç kaldınız
Yoongi: Aman biraz da geç kalalım ne olacak değil mi?
Jimin: Aynen öyle.
Hoseok: Sizin babalarınız buluşacakti değil mi?
Jimin: Evet
Hoseok: Ee ne oldu? Güzel geçti mi?
Jimin: Gayet güzel geçti bence
Hoseok: Bence derken?
Jimin: Bilmem yani ilk karşılaşmalarında nerdeyse ayakta 15 dakika göz göze geldiler sonra oturup konuştular.
Yoongi: Aynen hatta bay lee ile konuştugum zaman çok güzel konuşmuştuk ama
Taehyung: Ama ne?
Yoongi: Bu sefer iğneleyici sözler ile konuştu gibi geliyor bana.
Jimin: Babam niye iğneleyici konuşsun sevgilim.
Yoongi: Bilemiyorum güzelim sanki eskiden tanışıyorlar gibi geldi bana
Hoseok: Evet sherlock Min yine iş başında
Yoongi: HOSEOK
Hoseok: Ama öylesin ayni bay Gong gibi
Taehyung: Babası'nın oğlu sonuçta
Jimin: Ama sevgilim doğru söylüyor sanki önceden tanışıyorlar gibi. Babalarımız tuhaf değil miydi gerçekten?
Yoongi: Tuhaflardı sevgilim acaba nasıl bir tanışıklıkları vardı?
Hoseok: Sevgili olma ihtimalleri
Jimin: Sanmıyorum
Hoseok: Eski bir düşmanlık?
Yoongi: Bilemiyorum ama yakında kokusu çıkar gibi geliyor bana.
Jimin: Bencede çıkar sevgilim herneyse aralarında bişeyler varsa onların meselesi bizim meselemiz değil değil mi?Yoongi: Aynen öyle güzelim bu arada diğerleri nerde ortada yoklar.
Hoseok: Bilmiyorum derste fidanlardır büyük ihtimalle.
Taehyung: Jungkook'un şuan dersi yok Namjoon ve Seokjin hyung'un da yok bildiğim kadarıyla.
Jimin: Ee neredeler o zaman bunlar.Hoseok: Kesin Namjoon ve Seokjin hyung randevuya çıkmışlardır derslerini ekip.
Jimin: Bencede öyle yapmışlardır.
Taehyung: Ama Jungkook'un dersi yok ama yanımızda da değil nereye gitmiş olabilir ki?
Hoseok: Nerden bilelim senin sevdiceğiniTaehyung: Sevdicek?
Hoseok: Jungkook'u sevmiyor musun sen?
Jimin: Jungkook'u mu seviyorsun lan sen?
Taehyung: Yoo ne alaka?
Hoseok: Çok alaka ona için gitmiş gibi bakıyorsun
Taehyung: Yoo içim gitmiyor benim
Hoseok: Gel bunu külahıma anlat seninkini kurtlar kapmadan sen kapsan iyi olur Kim Taehyung
Jimin: Yani hyung-nim doğru söylüyor eger Jungkook'u seviyorsan gidip açil çocuğa kurtlara kuzulara yem olmadan.
Biraz daha konuştuktan sonra herkes derslerinin olduğu sınıflara gider.
~Lütfen oy vermeyi unutmayın~
~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amour inachevé/ TEXTİNG YOONWOOK
FanfictionBirbirlerini seven iki çift yıllar sonra çocukları sayesinde karşılaşirsa ne olur? Sizleri gong yoo ve lee dong wook aşk hikayesine bekliyorum.