Dünür Olacagız Tuhaf degil mi?

24 20 5
                                    

Aradan 1 hafta geçmişti Yoongi ve Jimin ilişkileri çok güzel ilerliyordu. Yoo ise dong-wook yazıp yazmamak arasında kalıp gitmişti en sonunda yazma kararı alir.

Yooyoo

Selam?

Dong-wook

Selam kimsiniz acaba?

Yooyoo

Benim gong yoo Yoongi'nin babası

Dong-wook

Hatırladım ne için yazmışsınız bana?

Yooyoo bay gong diye değiştirildi

Bay Gong

Bugün buluşabiliriz miyiz diye soracaktım?

Dong-wook

Neden önemli bir konu mu var bay gong? Çocukar hakkında mı konuşmak istiyorsunuz?


Bay gong

Sadece  attığım konuma gelin yeterli  olur bay lee.

Dong-wook

Peki bay gong

Yoo gidecekleri konumun yerini atar bir süre sonra Dong-wook  yoo,'nun attığı konuma gelir.


Yoo: Selam wook hoşgeldin

Dong-wook: Wook? Samimi olduğumuzu bilmiyordum.

Yoo: Yapma böyle

Dong-wook: Ben bişey yapmıyorum bay gong herhalde beni başkası ile karıştırdınız.

Yoo: Karıştırmadım Dong-wook  seni iyi tanıyorum ben.

Dong-wook: Ne kadar iyi tanıyorsunuz bay gong?

Yoo: Seni senden daha iyi tanıyorum diyelim biz

Dong-wook: Daha 1 hafta filan tanışalı oldu sizinle beni benden iyi nasıl tanıyabilirsiniz acaba?


Yoo: Böyle yapmaya devam mi edeceksin?

Dong-wook: Ne yapıyormuşum ben  bay gong.

Yoo: Bunu yapıyorsun beni tanımamzlıktan geliyorsun peki neden?

Dong-wook: Cidden geçmişi mi konuşacağız sen beni tanımiyorsun  ben seni tanımıyorum  bay gong ve öyle olmaya devam edelim.


Yoo: Devam edelim öyle mi? Dong-wook farkındaysan biz dünür olacağız

Dong-wook: Yani?

Yoo: Yanisi sürekli görüşeceğiz nasıl seni tanımamazlıktan geleyim?

Dong-wook: Ben seni tanımamzlıktan geliyorum sende gelmelisin.


Yoo: Nasıl gelmemi istiyorsun?

Dong-wook: Bir şekilde gelmelisin sonuçta birbirimizi onca yıl görmedik değil mi? Tekrardan  görmemizin nedeni sadece çocuklarımız.


Yoo: Olabilir 

Dong-wook: Ne yapmaya çalışıyorsun sen? Geçmişi yad etmeye mi? Sakın geçmişi burda oturup konuşacağız deme  bana

Yoo: Peki  ne diyeyim sana wook.

Dong-wook: Hiçbir şey deme bana sadece çocuklar hakkında konuşacaksak konuşalım seninle başka konu hakkında konuşmak istemiyorum.

Yoo: Seninle çocuklarımiz hakkında konuşmak için gelmedim ben

Dong-wook: Çocuklar hakkında konuşmayacaksak o zaman konuşacağımız bişey de yok demektir.

Gong yoo'nun cevap vermesini beklemeden ordan ayrılıp gider.

Gong yoo'nun cevap vermesini beklemeden ordan ayrılıp gider

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

Amour inachevé/ TEXTİNG YOONWOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin