Aradan 1 gün geçmişti ve bugün Jimin ve Yoongi'nin babaları tanışacaktı.
Yoongi: Aşkım?Jimin: Efendim güzelim?
Yoongi: Baban nerde kaldı?
Jimin: Işi uzamıştir gelir birazdan zaten konumu attım ona.
Yoo: Baban ne işle meşgul Jimin?
Jimin: Avukat efendim.
Yoo: Oo iyiymiş peki annen.Jimin: Oyuncu.
Yoo: Oyuncu mu?
Tam Jimin cevap verecekti babası gelir. Yoo'ya selam verecekken şaşırır aynı şekilde Gong Yoo'da şaşırır göz temasını bir türlü çekemezler.
Jimin: BabaYoongi: Baba hadi oturun göz teması kurmaya devam mi edeceksiniz?
Yoo: Ha? Pardon
Gong Yoo ve Dong-wook otururlar.
Jimin: Babam lee dong wook efendimYoo: Memnun oldum bende gong yoo Yoongi'nin babasıyım.
Dong wook: Bende Memnun oldum bay gong.
Yoo: Galiba avukatmışsınız ne avukatı?
Dong-wook: Boşanma davaları ile ilgileniyorum peki sizin mesleğiniz ne?
Yoo: Dedektifim bay lee
Dong-wook: Güzel bir mesleğiniz var bay gong.Jimin: Baba
Dong-wook: Efendim oğlum
Jimin: Siz bay gong ile önceden tanışıyor muydunuz?
Dong-wook: Hayir ilk defa görüyorum
Jimin: Emin misin?
Dong-wook: Eminim herneyse siparişleri verelim mi?
Yoo: Verelim
Siparişleri verirler bir süre sonra siparişler gelir.
Dong-wook: Yoongi
Yoongi: Efendim bay lee
Dong-wook: İlişkiniz ciddi değil mi?
Jimin: Elbette ki ciddi baba
Dong-wook: Sana sormadım ilk tanişmamızda sormayı unuttum şimdi sorayım dedim evet Yoongi İlişkiniz ciddi değil mi?
Yoongi: Elbette ciddi hatta okul bittikten sonra ben evlenmeyi bile düşünüyorum.
Dong-wook: Güzel oğlumu üzmeni istemiyorum
Yoo: Merak etmeyin oğlum sevdiğini üzecek biri değildir.
Dong-wook: Elbette üzecek biri değildir ama birgün bişey demeden terk edebilir bay gong ve o zaman oğlumu üzmüş sayılır değil mi?Yoo: Haklısınız bay lee
Jimin: Babacım
Dong-wook: Efendim oğlum
Jimin: Bu konuya nerden geldin hem Yoongi sebepsiz yere beni terk edecek biri değil
Yoongi: Aynen ben Jimin'i seviyorum ve onu terk etmem
Dong-wook: Sevindim oğlum benim herşeyim o yüzden üzülmesini istiyorum.
Yoongi: Jimin'de benim herşeyim o yüzden merak etmenize gerek yok.
Dong-wook: Güzel o zaman buna cidden sevindim.
O sırada Dong-wook mesaj gelir ve mesaja bakar.
Dong-wook: Oğlum benim gitmem gerek.
Jimin: Nereye baba?
Dong-wook: Acil işim çıktı kusura bakmayın bay gong.Yoo: Ne kusuru da acaba telefon numaranızı alabilir miyim?
Dong-wook: Numaram derken?Yoo: Evet numaraniz sonuçta çocuklarımiz birlikte ve bizde artık aile sayılırız diye düşünüyorum o yüzden numaranızı istiyorum.
Dong-wook: Ah pekiDong-wook numarasını verir daha sonra ordan ayrılıp gider. Bir süre sonra diğerleri de ayrılır. Yoongi ve Jimin birlikte gider.
~Lütfen oy vermeyi unutmayın~~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amour inachevé/ TEXTİNG YOONWOOK
FanficBirbirlerini seven iki çift yıllar sonra çocukları sayesinde karşılaşirsa ne olur? Sizleri gong yoo ve lee dong wook aşk hikayesine bekliyorum.