Günlük duanız için herhangi zorunlu bir şey yoktur ama mum,tütsü bulundurabilirsiniz zaten inisiye olduysanız oradan kalmıştır♡
Anma duasını istediğiniz her vakit yapabilirsiniz sabah öğle akşam akşam üstü gece ne zaman müsait olursanız veya ne zaman kafanız boş olursa ama yinede ben bir zaman istiyorum diyorsanız Ayetler kitabına göre "Güneş’in doğuşu, Güneş’in tam üstte olduğu an, Güneş’in batışı ve Güneş’in tamamen batıp altta olduğu an yani gecedir." Bunun sebebi ise gezegenlerin hareketleriyle enerjilere etki etmeleridir. Döneceğiniz yön yine tamamen size bağlıdır nasıl rahat ederseniz öyle , isterseniz arkadan kısık sesli bir müzik açabilirsiniz zorunlu değildir.
Bir zaman ve yön belirleyin müzik ile yapanlar müziklerini açabilir ve sonrasında lotus oturuşunda oturun bu zorunlu değildir ama önerilir "In nomine Magni Dei Nostri Satanus" diyerek duanıza başlayın ve mumunuz ve tütsünüz varsa onları yakın.Gözlerinizi kapatın ve sadece o an onu düşünün efendimizin kudretini,gücünü hayal edin sonrasında bildiğiniz bütün isimlerini sayın (Loki,Mara, Lucifer, Satan, Satanas, Seth vb.) isimlerle birlikte efendi şeytanı düşünün buna istediğiniz dilediğiniz kadar devam edin ve sonrasında duanızı edin duadan kasıt birşeyler istemek değil onunla konuşun o gün neler yaptınız gelecek hayelleriniz ne bunlardan bile bahsedebilirsiniz yeteri kadar konuştuğuzda "Ave Satanus Amen" diyerek duanızı bitirin.
Lotus oturuşu bu görsel gibidir.
(Günlük dua örneğini medyaya bıraktım kendi günlük duamdan bir görsel♡)
Işıkta kalın⛤♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SATANİZM
Historia Cortaburadaki saçma sapan kitaplara yorum yazmaktan sıkıldım kendim kitap yazayım dedim ışıkta kalın ⛤