2. BÖLÜM

9 4 9
                                    

1TAŞ2KUŞ

Yemek sırasında yaşanan arbededen sonra adam sinirle masada ki herşeyi örtüyle birlikte yere sermişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yemek sırasında yaşanan arbededen sonra adam sinirle masada ki herşeyi örtüyle birlikte yere sermişti . Hızla sandalyelerden birini de alıp masaya vurduğu an çıkan tok sesle karısına doğru dönüp öfkesine rağmen sakinlikle konuşmuştu . Sanki karşısında ki insanı çıldırtmak istermişcesine.

- Sana bu kız konuşmayacak bu masaya gelmeyecek dedim .

Sakin ama bir yandan da bağırtılı cümlelerle karısı kafasını yerden kaldırmıyor titreyen vücudunu gizlemeye çalışıyordu . Ellerini masanın altında tutuyor tırnaklarını avuç içlerine geçiriyordu . Korkudan tek kelime etmeden bekliyordu bu gecenin bitmesini .

- Bana cevap ver .

- Cevap ver dedim sana !

Bu sefer ki bağırışın şiddetiyle kafasını yerden kaldıran kadın zora ki bir şekilde gözlerini adama çevirmişti . Titreyen ellerini sıkarken konuşmak için kendini zorluyordu .

- Ben -

- B-en çağırmadım kendi -

- Kendi gelmiş .

Adam hah dercesine bir ses çıkartıp uzun masanın etrafından dolaşıp yavaşça karısının sandalyesinin önüne kadar gelmişti . Karısının ayak ucunda ki yemek bıçağını almak için yere eğilmişti . Masada ki herşeyi devirdiğinde demek ki o hızla buraya kadar gelmişti bifteğini kestiği bıçak ... Bu sırada put gibi duran kadın nefes dahi alamıyordu. Bıçağı aldığında yavaşça kadının ayak bileğine bıçağı sürterek kalkmıştı . Adam ayağa kalktığında kadın korkudan hızlı hızlı nefesler alıyor göğüs kafesi sürekli inip kalkıyordu . Adam ayakta bıçağı zarifçe ışığa tutup inceliyordu daha önce hiç görmemişcesine . Bir yandan bıçağı incelerken bir yandan da hemen karısının oturduğu sandalyenin önüne masaya kalçasını vermişti .

Arkaya dönerek bıçağı masaya bırakıp karısına bir göz atmıştı. Titreyen çenesine elini koyup kadının kafasını kaldırmıştı . Kadının hem korku ama bir yandan da öfkeli gözleri kendini ele vermişti . Adam hafif sesli bir gülümseme verip elini bu sefer de kadının saçlarına kafasının tepesine bırakmıştı . Seviyordu bu yalvaran gözleri onda kaybolan bu gözleri ...

- Ahhhh , benim güzel karım İnci .

- Herşeyin sorumlusu benmişim gibi bakma bana hadi ama suçlu ben değilim öyle değil mi biricik eşim ?

Kadın öfkeyle konuşmuştu .

- Sen manyaksın , hastasın sen .

Adam bu laflardan sonra hızla kadını sırtından tutup kafasını karnına bastırmıştı .

- Şşşttt ! Bu gece ceza almanı istemeyiz ama dimi İncicim ? Bu laflar hiç yakışıyor mu yani sana ?

Kadın gözyaşlarını tutamayarak yanaklarından süzülmelerine izin vermişti . Adam gömleğinde ki ıslaklığı farkedip kadının kafasını kaldırmadan yanağında ki yaşları silmişti . Bir yandan da sakinlikle konuşuyordu .

𝔹Ü𝕐ÜℂÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin