"We just friends.."
Pabloyla 5 yaşımdan beri arkadaştık. Yada o beni öyle görüyordu. Ben ona hiç bir zaman arkadaş gözüyle bakmadım, bakamadım. Onu gördüğüm heryer de içimde bişiler hareketleniyodu. Ama bu hislerimi hiç bi zaman ona söylemedim. Sevgilisi olduğu zamanlarda onunla biraz ayrı kalmıştık. Çünkü Pablo'nun sevgilisi beni onun etrafında istemiyodu. Ne var ne yok ki sevgilisi Pabloyu aldattı hemde 2 erkekle ve yanında yine hangi salak vardı. Tabikide o salak yine bendim çünkü ben Pabloya aşıktım. Onun üzülmesini hiçbir zaman istemezdim.
&&
Pablo beni bi yemeğe çıkarıcağını söyleyince havalara uçtum ve hemen hızlıca bi duş alıp saçlarımı kuruttum ve uçlarını hafif dalgalandırarak tepeden at kuyruğu yaptım. Bu "ARKADAŞÇA" bi yemek olucağı için çok süslenmek istemedim ama şık ve zarif olmalıydım. Çok abartılı olmadan hafif kapatıcı biraz ruj, gloss ve bolca maskarayla makyajımı tamamladım. Üstüme havalar sıcak olduğu için dizimin bir karıştan biraz üstünde, kısa olan zarif şık aynı zamanda tatlı duran bir elbise giydim. Altıma sandalet tarzında bişi giyicektim fakat sonrasında vazgeçip klasik yeni aldığım beyaz converse lerimi giydim. Yanımada beyaz küçük kol çantamı aldığımda hazırdım.
(Pablo Hazırlanırken)
Amber'ı bi akşam yemeğine çıkarıcaktım. Ona bunu söylediğimde onaylamıştı her ne kadar tepki vermeye çalışmasamda onaylamasına bi hayli sevinmiştim. Hazırlanırken tavsiye almak için Pedri yi evime çağırdım. Pedri genel olarak bana sakin olmamı ve centilmen davranmamı söylemişti. Sıra ne giyeceğime gelince spor ve şık Bi kombin yapmıştım. Üstüme beyaz polo yaka rahat bi tişört altıma da mavi bi Jean giydim. Koluma bir iki tane bileklik ve rolex saatimi taktığımda hazırdım. Amber'ı arayıp kapının önüne çıkabileceğini ve yolda olduğumu söyledim.
Kapının önüne geldiğimde Amber'ın benimle uyumlu olduğunu gördüm. Bu beni mutlu etmişti. Üstündekilerle olgunlaşmış ve bir o kadar da güzel duruyordu.
&&
Pablo arabadan inip kapımı açtı. Ona teşekkür edip arabaya bindim. Uyumlu giyindiğimizi görünce kıkırdamama engel olamadım. Yol boyunca genelde Pablo soru sorsada bende ara sıra ona soru soruyodum. Bilerek biraz soğuk davranmıştım. Çünkü ona kırgındım. Sırf gelip geçici bi sevgili için 14 yıllık arkadaşını satmıştı.
Mekana geldiğimizde Pablo nun bilerek burayı seçtiğini düşündüm paparaziler veya fanalr burda yoktu burası daha sakin ve şirin bi yerdi oturacağımız masaya geçince Pablo yine Bi centilmenlik yapıp sandalyemi çekmişti bu sefer teşekkür etmek yerine sadece ufak Bi tebessüm göstermiştim. Garson mönü leri verip ne yiyeceğimizi sorunca Pablo pesto soslu makarna bende sezar salata söylemiştim. Garson gittiğinde aramızda önce ufak Bi sessizlik oluşmuştu fakat Pablo bundan rahatsız olup "Neden bana soğuk davranıyorsun Amber" demişti. Bende ona "Bence bana cevabını bildiğin soruları sorma Gavi. Sen 14 yıllık arkadaşlığımızı hiçe sayarak beni gelip geçici biri istedi diye kenara attın" derken sesim sonlara doğru biraz yüksek çıkmıştı. Pablo nun yüzü düşmüştü hatasını biliyodu ve pişmandı. Benide bu yüzden buraya davet etmişti.
"Amber bak ben aşık olduğumu sandım ve yanlış bişey yaptım ve bundan çok pişmanlık duydum sonucunda seni kaybettim bu benim canımı aldatılmaktan daha çok yaktı. Şimdi de kendimi sana affettirmek istiyorum güzelim" dediğinde bunu ne kadar içten söylediğini anlamıştım. Bende ona bi şans vermenin iyi bir seçenek olduğunu düşündüm. "Kendini affettirmek istiyosan eğer Pablo sana izin veriyorum. Çünkü arkadaşlığımızın böyle bitmesini asla istemem" deyince Pablo arkadaş kelimesini duyana kadar mutluydu fakat arkadaşlığımızı dediğim an yüzü düşmüştü. Sonrasında masada duran ellerimi avuçlarının arasına aldı ve "Ben arkadaş olarak kalmak istemiyorum Amber. Ben bi kaç haftadır bunu kendime inkar etsemde ben senden hoşlanıyorum. Yanımda arkadaş olarak değilde sevgilim olarak dolaş istiyorum. Maça çıktığım zaman üstünde adım yazılı formayı taşı ve beni mutlulukla izlemeni istiyorum. Kısacası biraz klasik olucak ama Amber Reynolds benimle çıkar mısın??" bunu duyduğum an sanki kalbim durmuştu sevinçten mutluluk göz yaşalrıyla beraber "EVET SENİNLE ÇIKARIM PABLO GAVİRA" diye bağırdığımda Pablo ayağa kalkarak bana sıkıca sarılmıştı. "Seni asla bırakmıycam güzelim. Seni bir kere bile üzmiycem" dediğinde "Buna bütün kalbimle inanıyorum sevgilim" dedim.