"for you..."
Sacha Bayern Munich'e transfer olucaktı ve bu durum seni çok mutlu etmişti. Çünkü ikinizde uzak mesafe ilişkisini pek yapamıyordunuz.
Sen abin bayern de oynadığı ve orda fizyoterapist olduğun için Türkiye ye gelemiyordun Sacha ise antrenman ve maçlardan dolayı gelemiyordu. Ama artık aranızda hiçbir engel kalmamıştı.
...
Sacha'yla 2 yıldır çıkıyordunuz. Çok garip bi tanışma hikayeniz vardı. Sen Türkiye ye bi arkadaşın için gelmiştin ve arkadaşın seni Galatasaray maçına götürmüştü sense bu durumdan pek memnun değildin ama arkadaşını da kırmak istememiştin. Arkadaşın en önlerden bilet almıştı. Oyuncular sahaya çıktığında arkadaşın heyecanla tezahürat yapıyordu fakat senin ilgini çekmediği içini telefona bakıyordun. Arkadaşın seni dürtüp
"Hadi ama Sofia benim için ilgileniyormuş gibi yap bariii"
"Öfff peki sadece senin için yoksa oyuncuların ismini bile bilmiyorum Azra"
Azra sahaya Sacha çıkınca deli bağırmaya ve tezahürat yapmaya başlamıştı. Sense o an rezil olduğunuzu fln zannetmiştim fakat herkes bağırıyordu. Anlamıştın ki Sacha'yı herkes çok seviyordu.
Maçı Galatasaray kazanmıştı ve sende maçta birazda olsa eğlenmiştin. Fakat sen maçta sadece Sacha'ya odaklanmıştın. Azra bunu farketmiş olucaktı ki maçta sana
"Sevmiyorum ilgilenmiyorum diyorsun ama Sacha'yı gözlerinle yemeyi biliyorsun"
"Ne alakası var ben maça odaklanıyorum bi kere"
"Hıhı kesin ben gözlerimle yiyodum zaten Sacha'yı"
Azra bunları söylerken sen Azra'ya vuruyordun. Ve inkar etmeye devam ediyordun.
...
İmza almak için bekliyordunuz ki Galatasaray takımı gelmişti. Sen bu sefer 4 gözle Sacha'yı bekliyordun. Sacha sizin önünüze geldiğinde bir süre bakışmıştınız.
Sacha sana küçük aşık çocuklar gibi gülümsüyordu. Ona formanı işaret ettiğinde kafasını salladı ve formayı imzaladı yanınada birşey yazmıştı ama tam görememiştin.
Kulağına eğilip
"Beni aramayı unutma güzellik"
Deyip yanağına küçücük bi öpücük kondurmuştu. Sen salak gibi sırıtıp yanağını tutarken Azra seni dürtüklüyordu.
"Salak gibi neden gülümsüyorsun Sofia"
Sense sanki konuşmayı unutmuş gibi formanı gösteriyordun sadece
"Kimin numarası bu Sofia"
"Salak mısın Azra Sacha Boey bana numarasını verdiiii!! Heyecandan ölücem resmen"
Sen öyle deyince Azra senin formanı almaya çalışmıştı. Sense formanı canın pahasına koruyordun resmen.
Sen Sacha'yı aradıktan sonra Sacha hergüm seni aramaya başlamıştı. Ama sadece sen türkiyedeyken 2 kere buluşabilmiştiniz. Onun dışında FaceTime yapmıştınız.
Türkiye'de 2 hafta kalmıştın ve senin gideceğin gün Sacha sana çıkma teklifi etmişti. Ve sende onu büyük bi mutlulukla kabul etmiştin. Siz birbirinize ilk görüşte aşık olmuştunuz. Ve aşkınız hep böyle taze kalıcaktı
...
Tanışmanız aklına geldikçe o yanağını öptüğü zamanki gibi sırıtıyordun. Ama artık yanağından değil de dudaklarından öpüyordu.
Bayern onun için daha iyiydi ama Galatasaray a aşık olduğunu da biliyordun.
Fakat Sacha bu teklifi çoğunlukla senin için kabul etmişti çünkü biricik sevgilisini çok fazla özlüyordu. Bayern den teklif geldiği an sana söylemişti ve sende büyük bi heyecanla
"Buna inanamıyorum Sach şimdi sen benim yanıma mı geliyorsun?"
"Evet bebeğim artık hiçbir zaman ayrılmayacağız"
O bunu söyledikten sonra sen gün sayarak beklemiştin hep Sacha yı çünkü artık 1 saniye bile ayrılamayacaktınız.
Abin Sacha yı seviyordu ve aynı zamanda da çok başarılı bi futbolcu olduğunu düşünüyordu. Bu yüzden Sacha nın buraya geleceğini duyunca o da çok sevinmişti.
...
Sacha uçakla buraya geldiğinde ona ufak bi kutlama yapmıştınız. Seni gördüğü an gülümsemişti sende ona doğru koşarak kocaman sarılmıştın. Birbirinizi o kadar özlemiştiniz ki ayrılamıyordunuz adeta...
Sacha imzayı atmıştı ve artık resmî olarak ta Bayern' deydi. Sıra fotoğraf çekinmeye geldiğinde ilişkinizi açıklamak istercesine kameraların önünde öpüşmüştünüz.
"Artık birlikteyiz sevgilim"
"Artık birlikteyiz gölge adam"
...
Kaslara bakkkkkk yaaa
Seni çok özliycez gölge adamm🫶🫶