"You are getting tired..."
"Bıktım anlıyo musun beni. Senin bu saçma kıskançlıklarından gına geldi Alex"
"Benim saçma kıskançlıklarım öyle mi adam senin içine düşücekti"
"O benim arkadaşım seni aptal şakalaşıyoduk ve biraz fazla yaklaştı"
"Ve buda seni rahatsız etmedi mi sana yürüyo yürüyo neyini anlamak istemiyosun ki bunun"
"Hala aynı şeyi söylüyorsun O BENİM ARKADAŞIM tamam mı? Biz çocukluktan beri arkadaşız bu yüzden böyle yakın davranıyo"
"İyi siz birbirinize iyi davranmaya devam edin, biz, biz zaten birbirimizi anlamıyoruz"
"Yani???"
"Yani ben ara vermek istiyorum Anastasia"
"Pardon ben yanlış mı anladım ara vermek mi istiyosun"
Kızın bunları söylerken gözleri dolmuştu ve kendini zor tutuyodu canından çok sevdiği sevgilisi ara vermek istiyodu.
"Biz eskisi gibi değiliz Ana ve ben böyle devam etmek istemiyorum"
Dediğinde adam kızın yanaklarından yaşlar süzülmeye başlamıştı ve sinirle
"Madem devam etmek istemiyosun kapı orda ama geri dönmek istersen beni burda bulabilir misin bilmiyorum"
Kız böyle söyleyince adamında gözleri doldu ama kararından geri dönecek gibi durmuyodu.
"Madem öyle sana hayatında başarılar"
Dedi genç adam ve kıza son birkez sarılmak için kollarını açtı genç kız yanaklarındaki yaşları sildi ve genç adamın kollarına bıraktı kendini. Genç adam kızın kulağına
"Tekrardan karşılaşıcaz ve daha iyi başlangıç yapıcaz bu sefer ikimizde üzülmeyeceğiz"
Dedi ve kızın alnına küçük bi buse kondurdu kızsa buruk bi gülümsemeyle bakıyordu genç adama
"Görüşmek üzere Trent Alexander Arnolt"
"Görüşmek üzere Anastasia Elizabeth Swan"
Genç adam eşyalarını toplayıp gittiğinde arkasında bi enkaz bırakmıştı. Genç kız ona yıkılmış gözükmemek için ağlamıştı ama genç adam kapıdan çıktığı an göz yaşları yeniden akmaya başlamıştı.
Genç kız birlikte olan fotoğraflarına bakıyordu ve bu onun içini daha da çok yakıyordu.
Genç adamda kızdan farksızdı oda ayrılığı kaldıramıyordu. Ama herşey için çok geçti. Bu iki genç
farklı yerlerde farklı zamanlarda birleşebilecek miydi??Bu adamı sachaya benzetiyorum
İstenirse devamını yazarım aklımda bi kaç fikir daha var
Umarım beğenirsiniz💕💕