Don't play with the guy in the mask, remember just don't say anything to him!"
The lady who i rented the room from said that to me with panic."یاری لەگەڵ ئەو کوڕە مەکە کە ماسکەکەی لەبەردایە، لە بیرت بێت تەنها هیچ شتێکی لەگەڵ مەڵێ!"
ئەو خاتونەی ژورەکەم لێ بەکرێگرت وای پێوتم، بە ترسو دڵەڕاوکێوە.
**********دوای ئەوەی دایکە لاواز و ڕەنگ لێبڕاوە پیرەکەم بەهۆی نەخۆشی سیلەوە کۆچی دوایی کرد کە تاکە هۆکار بوو منی لە لادێکەمان هێشتبۆوە، لەبەر ئەوەی باوکم من منداڵ بووم کە کۆچیدوایی کردو جێی هێشتین.
براکەشم بۆ خوێندن ڕۆشتە دەرەوەی وڵات و ئێستا لێکۆڵەرێکی بەتوانایە، وە لەدوای رۆشتنیەوە تەنها یەک جار سەردانی کردینەوە و تەنانەت نەهات بۆ مەراسیمی ناشتنی دایکمان!
من و دایکم بەتەنها ماینەوە لە لادێ بچوک و وشکەکەمان. هەمیشە زۆرم لە دایکم دەکرد لەگەڵم بێت بۆ شار تاکو منیش وەکو براکەم بتوانم درێژە بە خوێندنم بدەم و بڕۆم بۆ زانکۆ، بەڵام ئەو هەرگیز ڕازی نەبوو تاکو هەفتەیەک بەر لە ئێستا کۆچی دوایی کرد و منیش ئێستا هیچ هۆکارێک نادۆزمەوە خۆم لەم لادێیە بچوکەدا بەند بکەم!
بۆیە بڕیارم دا شتەکانم کۆبکەمەوە و بەرەو شار بەڕێبکەوم زانکۆ بخوێنم و ببم بە مامۆستا، لەبەر ئەوەی لە منداڵیەوە خەریکی خوێندنەوەی کتابم بە هەردوک زمانی ئینگلیزی و فەڕەنسی.
توانایەکی باشم هەیە لە وتنەوەی هەردووک زمان دا بەیەکەوە کە سامانێکی باشم بۆ دەستەبەر دەکات لەبەر ئەوەی ئەو سامانەی ئێستا هەمە دڵنیام تەنها بەشی جێگیر بوونم لە شار و دامەزراندنم دەکات بۆ ماوەی مانگێک! پێویستە لەگەڵ خوێندنی زانکۆدا هەم کاریش بکەم و وەک مامۆستای تایبەت لەماڵان دا دەرس بڵێمەوە کە بێگومان هەلێکی باش دەبێت بۆم لە شاردا هەرچۆنێک بێت ژیان سەخت ترەو لەگەڵ ئەوەشدا هەلی کار زۆرترە.
أنت تقرأ
ئەو کوڕەی ماسکەکەی لەبەردایە! The guy in the mask
Horror"یاساکانی ئێرە زۆر سادەن! تەنها یاری لەگەڵ کوڕە ماسک لەبەرەکە مەکە!" خاتو سوزان بە ترسو دڵەراوکێوە وتی ⚠️ترسناک دەستپێک : ٢٥/١ کۆتایی: ٨/٢