ben neyim?!!! yazarım!! ne istiyorum?!! yorummmmm!!
"Jisung bavulunu koysana amına."
Changbin'in sesiyle Jisung muhabbet ettiği Seungminden başını çevirmiş ve aceleyle bavulunu otobüsün bagajına koymuştu.
"Herkes sevgilisiyle otursun beni deli etmesin."
"Ben benimkini aldım."
Seungmin belinde hissettiği elle başını yanına çevirmişti. Chan, Changbin'in sitemiyle Seungmin'in yanına gelmiş ve onu belinden tutarak otobüse çıkarmıştı.
Her şey bir hafta önceden ayarlanmıştı. Aslında Chan ve Minho araba kullanabilirdi ancak herkes otobüs yolculuğu yapalım anı olur, demiş ve ortak fikirle otobüs biletleri alınmıştı. Her çift birlikte oturacaktı öyle kararlaştırmışlardı. Ancak son dakikada Hyunjin ve Felix birlikte oturmuştu. Minho ve Changbin onlara kötü kötü bakarken ikili sadece saçlarını geriye savurup fotoğraf çekilmişti.
"Cam kenarı benim lan."
"Siktir git, ben oturcam."
Minho ve Changbin sevgililerinden yüz bulamayınca onların arkasındaki koltuklara oturmak için ilerledi. Changbin'in söylediği ile Minho karşı çıkarken Changbin çok da zorlanmadan onu itmiş ve cam kenarına oturmuştu.
"Piç."
Minho söylenerek yerine oturduğunda önündeki koltuğa tekme vurmuştu. Önünde Felix oturuyordu. Felix hissettiği tekmeyle koltukların arasından ona baktı.
"Somurtma, öperim seni geçer."
Minho omuz silkip somurtmaya devam ederken içten içe gülüyordu.
"Bebeğim, cam kenarına sen geç."
Chan, Seungmin geçsin diye yol verirken bir önlerinde oturan Changbin ve Minho onlara bakıyordu.
"Ekmeğindesin Chan."
"Susun lan."
Chan onlara söylediğinde Seungmin gülüyordu. Yanına oturan Chanla gülümsemiş ve koluna girerek kafasını omzuna yaslamıştı.
Sevgililerdi. Sevgili olmalarının üzerinden üç gün geçmişti. Chan zaten eskisi gibiydi ancak adını koymuşlardı. Ertesi gün kendisini eve bıraktığında babası onu da içeri davet etmiş beraber konuşmuşlardı. Seungmin babasına, kendisine neden arabayı vermediği hakkında çıkışmıştı. Tabiki şakaydı. O gün çok güzel vakit geçirmişlerdi.
"Jisung poşet mi alsaydık? kusacak gibisin."
Jeongin cam kenarına geçip derin nefesler alan çocuğa bakarak endişeyle sormuştu. Jisung'u araba tutuyordu. Hangi araba olursa olsun önceden mide bulantısı için ilaç alıyordu. Gelmeden önce de almıştı. Ancak daha etkisini göstermemişti. Yanına da ilaç almamıştı.
"Yok, iyiyim."
"Al şunu, bir şey olursa gene iç."
Seungmin arkasındaki gence çıkardığı ilacı ve suyu uzattığında Jisung gülümsedi. Seungmin o unutur diye yanına bir kutu ilaç almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twitter ♤ SeungChan
FanficTexting & düz yazı Seungmin, platonik olduğu tiyatro kulübünün başkanının gizlice çektiği fotoğrafını yanlışlıkla twitterda paylaşır. Ön göremediği şey ise tweet'in hit tweet olmasıdır.