Urodziny

58 1 0
                                    

Pov:Olivia

Byłam na imprezie, a ona się na mnie gapiła.Wpatrywała się we mnie z dużej odległości swoim ostrym wzrokiem,jej wzrok przeszywał mnie.Oddech więźnie w gardle i nie moge odwrócić wzroku. widzę jak jej przeszywające oczy przesuwja się na moje usta.To dziewczyna, bardzo ładna dziewczyna z krótkimi,czarnymi włosami i brązowymi oczami czyli Havan, przyciółka mojego brata.

Jestem z moim bratem na urodzinach Dany,to miła dziewczyna z ciemnymi,kręconymi włosami.Nie znam jej za bardzo ale to dziewczyna z którą będę pracować na planie, przyjaciółka mojego brata.Juro lepiej poznam inne osoby z obsady kiedy będę musiała iść na plan żeby zobaczyć i obgadać scenariusz.

Gram w serialu "Danger force" zagram dziewczyne o imieniu "Lisa Brown" będę rodziną "Reya" która będzie pomocniczką "Schwoza"."Chapa" będzie udawac ze mnie nienawidzi a tak naprawdę będzie we mnie zakochana.

Tak na serio na imię mam Olivia Luhan. Jestem młodszą siostra Luca a moja najlepsza przyjaciółka to jego dziewczyna.

Nidy nie miałam kontaktu z osobami z którymi Luca grała na planie, jedynie co to widziłam nieraz jak przychodzili do niego ale raczej nie zwracałam na nich uwagi.

-Olivia,Jedziemy do domu jutro musimy jechać na plan.-znajomy głos wyrwał mnie z zamyśleń,to był Luca.

-Dobra już.-odpowiedziałam zbierając wszystkie swoje rzeczy.

Pożegnałam się z wszystkimi których znałam i poszłam z Luca do samochodu.

Szybko minęła mi ta droga.Jechaliśmy w ciszy jedynym dźwiękiem było cicho grające radio.

W domu obrazu zdjęłam kurtkę i wbiegłam po schodach do swojego pokoju.Byłam dosyć zmęczona tym dniem więc po zmyciu makijażu i umyciu się obrazu poszłam spać.

_______________________

(Ja mam na imię Oliwia)

To juz trochę inna książka niż poprzednią ta będzie chyba bardziej odwaniejsza.Jeśli nie czytałaś poprzedniej (jeszcze nie skończonej) książki to zachęcam.

Ten rozdział dział się w piątek wieczór
A w poniedziałek Olivia będzie miła pierwszy dzień feri.

I w tej książce Luca nie ma brata.

Nie wiem jak nazywa się dziewczyna Luca wiec nazwiemy ją Susan

Załgosuj i napisz komentarz (dziękuję)

Brązowe oczy (Havan Flores)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz