Pov:Olivia
-Dzień dobry.-mówie gdy widzę Mike (reżysera).
-Cześć.-wita się mój brat który stoi za mną.
-Hej,ty jesteś Olivia?-pyta mnie Mike.
-Em,tak to ja.-odpowiadam.
Byłam zestresowana wiec lekko się trzęsłam i bałam się ze dostane ataku paniki.Już parę razy miałam ataki paniki,no nie jest to przyjemne.
-Okej,idz z Luca do pokoju,a ja zaraz tam przyjdę.-powiedził Mike Już odchodząc.
Więc poszłam za Luca.
-Nastapnym razem nie mów "Dzień dobry" do Mike nie traktujemy go jak Pana,tylko jak przyjaciela.-powiedział mój brat zatrzymując się przed białymi drzwiami-to tu.
Ściany pokoju były białe,na przeciwko dzwi była szyba a na niej duża naklejka z napisem "Nickelodeon".na środku pokoju stał duży,biały stół na którym przy każdym krzesle stały kartki z napisem imienia w serialu, prawdziwego imienia i nazwiska oraz logo danger force.Przy każdej kartce był też scenariusz.
Przy stole siedzeli już wszyscy oprócz nas i Mike.Usiadłam na swoje miejsce.Po mojej lewej stronie siedziła dziewczyna która wczoraj się na mnie patrzyła czyli Havan,a po prawej siedział mój brat.Po chwili przyszedł Mike.
-Hej wszystkim,okej więc najpierw chciałbym żebyśmy przywitali naszą nową członkinie obsady czyli Oliviee.-powiedział Mike wykrzykując ostatnie słowo i wtedy wszyscy zaczęli klaskać.-dobra więc zaczynamy od początku...-Mike zaczął omawiać cały scenariusz.
Mega się cieszyłam że w końcu spełni się moje marzenie.Od dziecka chciałam być aktorką.Kiedy Luca poszedł na przesłuchanie do danger force ja za bardzo się stresowałam żeby też pójść,nadal się stresuje ale jakoś dałam rade.
Poczułam jak ktoś cie kopie w nogę. Obrazu spojrzałaś na Havan,ona siedzila po stronie w którą zostałam kopnięta.
-Sory.-szepneła Havan
-Wszysto zrozumiałe? Są jakieś pytania?-zapytał Mike kiedy skończył omawiać scenariusz.W odpowiedzi usłyszał jedynie ciszę-okej,w takim razie możecie iść do domu.
_______________________
Zagłosuj i pisz komentarze(dziękuję)
CZYTASZ
Brązowe oczy (Havan Flores)
FanficDziewczyna o imieniu Olivia Luhan zaczyna pracować jako aktorka.Gra w tym samym serialu co jej brat Luca Luhan.Poznaje nowych ludzi i po jakimś czasie się z nimi zaprzyjaźnia.Jednk zaczyna czuć coś do jednej z jej przyjaciółek. Przeczytaj żeby dowie...