slow down part-1

6.3K 156 172
                                    

kızıl model hwang hyunjin ve deli gibi arzuladığı patronu lee minho.

top: minho
bottom: hyunjin

---

hwang hyunjin. güzelliği ve zarifliği ile tüm ülkenin hatta dünyanın dilinde olan ünlü
kızıl model hwang hyunjin.

işinde oldukça başarılı ve onu destekleyen insanları çok seven, aralarının samimi olduğu fanlara sahipti. bundan gerek fanları için instagramda sürekli yayınlar açardı. fakat patronu lee minho bu durumu hoş karşılamaz yinede hyunjin'i kırmamak için tek kelime etmezdi.

ama her bir yayını takip eder sonuna kadar izlerdi.

bugün hyunjin çekimlerden önce yine ufak bir sohbet yayını açmaya karar vermişti. normalde bu kadar geç açmazdı yayınları. ama bugün diğer günlerden daha çok gergindi. çünkü patronu lee minho çekimlere katılacak, onu izleyecekti.

nedendir bilinmez hyunjin, patronundan çekiniyordu. ya da tam tersi, ona çekiliyordu.

seçmelerde onu ilk defa gördüğünden beri içinde anlam veremediği çekinme duygusunu patronunun gömleğini değiştirirken kesinlikle yanlışlıkla(!) gördüğü geniş, kaslı sırtından sonra bacaklarını birbirine bastırma ihtiyacı duyduğunda anlamıştı bu çekinme duygusunun arzudan kaynaklandığını.

o gün eve gittiğinde patronunun sırtını düşlerken yatakta kıvrandığını her hatırladığında daha çok çekiniyordu patronundan.

bir insan, bir sırta böyle yükselebilir miydi?
eğer o sırt minho'ya aitse elbette yükselirdi.

hyunjin bunlarla aklını yeterince bulandırdığını düşündü ve yayını açmaya karar verdi. kameradan kendisinin iyi göründüğüne karar verdiğinde canlı yayın tuşuna basıp kendisine yakıştığını düşündüğü -ki ona yakışmayan hiçbir şey yok- güzel bir gülümsemeyle insanların yayınına gelmesini beklemeye başladı.

birkaç dakika sonra yayına yaklaşık elli bine yakın kişi geldi. hyunjin artık gelen insanları selamlamanın iyi bir fikir olduğunu düşündü.

"merhabalar, hepiniz hoş geldiniz"

yorumlara yetişmeye çalışıyordu ama o kadar fazla kişi yazıyordu ki bunun imkansız olduğunu düşündü. bu yüzden yayını açma amacını hatırlayıp kendini biraz olsa da rahatlatabilmek için konuşmaya başladı.

"nasılsınız millet? açıkçası ben biraz gerginim.. neden diye sorarsanız, yaklaşık iki saat sonra çekimlerim başlayacak."

ardından yorumlarda göz gezdirmeye başladı. çoğu insan bu işte harika olduğunu, gerilmesinin saçmalık olduğunu söylüyordu. bazı insanlar ise ona övgüler yağdırıyor, hyunjin'in komik bulduğu evlenme tekliflerinde bulunuyorlardı.

"bugüne özel sanırım, gerçekten gerginim. ama sizinle iletişim halinde olduğum için rahatlamış hissediyorum."

diyerek güzelliğine güzellik katacak gülümsemesiyle baktı ekrana.

ama atladığı bir nokta vardı.

patronu, minho canlı yayın başladığından beri pür dikkat telefonunun ekranından onu izliyor, bir yandan da yorumları okuyordu.

hyunjin'in bu eşsiz gülümsemesiyle yorumlar daha çok övgü ve iltifatlarla dolmuştu.
minho bunun farkındaydı. işte bu yüzden
hyunjin'in yayın açmasını istemiyordu.

bu durum onu oldukça sinirlendiriyordu. içindeki bu sinirin kıskançlık olduğunun da farkındaydı.

bu yüzden olsa gerek hyunjin'in daha fazla bu güzelliği, bu samimiyet ile insanlara göstermesini istemedi. ve bir anda sinirle ofisinden çıkıp hyunjin'in odasına doğru ilerlemeye başladı.

hyunho-smutshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin