01

49 7 3
                                    

(Taehyung'un anlatımından)

Başımı kaldırdım. Belki 10 dakikadır yerdeki kurumuş yaprakları izliyordum. Seul akşamlarının vazgeçilmezi olan sonbahar rüzgarı, yüzümü üşütmeye başladığında kabanımı çekiştirip yavaş yavaş adımladım. Zaten kapalı olan cafenin kapısını kilitleyip yoluma koyuldum.

Bugün de görememiştim onu. 3 gündür gelmiyordu yıldız gözlü çocuk. Kedileri onu özlemiş, o gelmeyince hepsi aç kalmıştı. Her gün beslerdi onları. Hepsine de birer ad takmıştı. Her gün öğlen 3 sularında geliyor, cafenin karşısında ki banka oturuyor kedi sevip, resim çiziyordu. 2 haftadır bu böyle sürüp gidiyordu. Beni farketmemişti biliyordum ama ben onu ilk günden beri izliyordum.

İlk başta kendimi sapık gibi hissetmiştim ama bu sapıklık değildi. Güzelliğinden gözlerimi alamıyordum ve onu rahatsız edecek hiçbir şey yapmıyordum. Küçük kitap-cafe'min kapısına yaslanıp sessizce, parmaklarının kalemle dans edişini, dakika başı yalayıp durduğu minik dudaklarını, en ufak bir şeye tepki verirken büyüyen gözlerini izliyordum. İşte yine oluyordu. Adını bile bilmediğim bu güzel çocuk aklımın her köşesini meşgul ediyordu.

Onu düşünerek evimin yolunu tamamladım. Apartman merdivenlerini sürüne sürüne çıkıp çelik kapıya anahtarı sessizce takmaya çalıştım. Yeontan uyuyorsa kapı sesinden korkabilirdi. Kapıyı usulca iktirdiğimde kuyruğunu sallayarak havlamaya başlayan Yeontan'ı kucağıma aldım.

"Oğluşum, geç kaldım bugün özür dilerim"

Yeontan sanki beni anlıyormuş gibi yüzümü yalamaya başladı. Kimsesiz hayatımda değer verdiğim tek canlı Yeontan'ımdı. Onu indirip mama kabını doldurmaya yöneldim. O karnını doyururken kabanımı askılığa bırakıp kendimi tekli koltuğa attım.

Ne oluyordu bana. Niye bu çocuğu aklımdan çıkaramıyordum. O banka oturan onlarca insandan biriydi işte. Ne ayrıcalığı vardı da onu bu kadar bekliyordum. Hiçbirinin cevabını bilmiyordum. Tek bildiğim onu sürekli görmek istediğimdi.

-----------------

Merhabaa, yani buralara ne yazayım bilemedim ama ilk ficim ilk bölümüm umarım tutar. Bu kadar. Görüşürüüüz💗💕

Nepenthe-TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin