2

71 10 5
                                    





meine liebe
Bütün gün boyunca kaçtın benden.
Dersime bile girmedin.
Utanıyor musun yoksa? Gerçi okul tuvaletinde öğretmenin ismiyle inleyerek kendini tatmin etmeye çalışan bir öğrencinin utanacağını düşünmüyorum.

Park Jimin
Bu kadarı fazla değil mi bay Kim?
Size söyleyecek çok şeyim var ancak sizin anlayacağınızı zannetmiyorum.
Bu yüzden de kendimi yormayacağım.

meine liebe
Gerçekten merak ediyorum bu cesareti kendinde nasıl buluyorsun Park?
Hiç mi korkmadın?
Herşeyin farkında mısın sen?
Ne yaptığının neyin içine düştüğünün gerçekten farkında mısın sen?

Park Jimin
Sizi sevdiğimi anladığım ilk andan beri neyin içine düştüğümün ve ileride düşebileceğimin farkındaydım.

Bu cesareti sizi olan sevgimden buluyorum bay Kim.
Ve evet korktum ve şuanda da hala korkuyorum ama yapacak
bir şeyim yok.

Sizi uzun zamandır seviyorum bay Kim,size aşığım.

meine liebe
Aşık mısın?Park sen ne dediğinin farkında mısın!?
Ben senin öğretmeninim düzgün konuş.Saçmalamayı kes!

Park Jimin
Üzgünüm bay Kim.
Haddimi aşmış olabilirim fakat artık birşeylerin bir kısmını biliyorsanız bunu da bilmelisiniz diye düşündüm.

Saçmalamıyorum size tam olarak iki senedir aşığım bay Kim ve sizi hiçbir zaman sadece öğretmenim olarak görmedim,görmeyeceğim.

meine liebe
Park,sen gerçekten de delirmişsin!
Aşık falan değilsin.Sadece öyle sanıyorsun.Hem sen erkeksin Park,bu nasıl olabilir!!?

Sen sadece beni çekici bulmuşsundur veya yakışıklı gelmişimdir gözüne.
Yaşın küçük olduğu için ayırt edemiyor olabilirsin ama bu kadarı fazla.

Saçmalamayı kes ve bunun aşk olmadığını anla çünkü öğretmeninim ben senin.

Park Jimin
Tanrı aşkına bay Kim size bunu nasıl açıklayacağım.
Koskoca iki seneden bahsediyorum.

Hem erkeksem ne olmuş bay Kim bunun neresi sorun?
Sizi gördüğümde kalbimin nasıl attığını,tek size attığını bilmiyorsunuz.

En kötü zamanlarımda bile gülüşünüzün beni güldürmeye yettiğini bilmiyorsunuz.

Size bakarken en yakın arkadaşlarımın bile gözlerimin nasıl parladığını farkettiğini bilmiyorsunuz.

Sizi her gece rüyamda görmeyi dilediğimi,sizi düşünürken nasıl sırıttığımı,en ufak temasınızda vücudumun nasıl titrediğini,kalbimin nasıl hızlandığını bilmiyorsunuz.

Bay Kim siz,size olan aşkım hakkında hiçbir şey bilmiyorsunuz.
Yazıyor...

meine liebe
Park,bu kadar yeterli.
Lütfen sus artık bunları daha fazla kaldırabileceğimi sanmıyorum.

Sen gerçekten de delirmişsin!
Benim öğrencimsin ve aramızdaki yaş farkının ne kadar olduğunu bilmiyor musun!?
Sen sadece 18 yaşında bir çocuksun ben ise 24 yaşındaki öğretmeninim!

Aramızda 6 yaş var Park. Kendine gel ve bu saçmalığa bir son ver.Dahası sen erkeksin ve bende senden yaşça büyük olan erkek öğretmeninim.
Derslerine odaklan sadece.

Park Jimin
Sürekli erkek olmamla ilgili sorun varmışçasına vurgu yapıyorsunuz.

Bay Kim siz beni anlamıyorsunuz.
Kalbiniz benim gibi tek bir kişi için çarpmadığı sürece de anlamayacaksınız.

meine liebe
Tanrım sadece sabır diliyorum!
Park,eminim sen aşkın ne olduğunu bile bilmeden bu şekilde konuşuyorsun artık lütfen sus!

Park Jimin
O halde bana aşkın ne olduğunu siz söyleyin bay Kim.
Madem bilmiyorum siz söyleyin.

meine liebe
Aşk,kendi cinsinden olan birine hissedilen duygular değil Park,bunu o hastalıklı beynine sok!

Park Jimin
Sanırım ağlayacağım|
Bu çok zoruma gitti|
Kaldıramam bunu|

Yanılıyorsunuz bay Kim.
Aşk sadece karşı cinse hissedilmez.

Bu hastalık değil,hastalık diye adlandırdığınız şey sadece aşk.
Ve bana aşk nedir diye soracak olursanız, aşk sizsiniz.

meine liebe
Midemi bulandırdığını biliyor musun?
Tedavi görmen gerekiyor yoksa gerçekten de işler çığrından çıkacak Park,bu çok iğrenç ve mide bulandırıcı bir durum.

Aşk kendi cinsinden birine hissedilen duygular değil.Sen gerçekten de hastalıklı bir çocuksun.

S

adece bunu anla ve geç olmadan kendini düzelt!

Park Jimin
Ağlamamalıyım|
Hayır ağlamamalıyım|
Ağlamayacağım|
Hayır hayır ağlayamam böyle|

Bay Kim aşk nedir ozaman bana anlatın ki anlayayım?

meine liebe
Aşkı sana anlatamam fakat kısaca eşimin adını söyleyebilirim.

Görüldü









Görüldü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






you're sick | minimoniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin