4

54 6 3
                                    












Park Jimin
Neden yardım ettiniz?
Oysa ki zorbalığa uğramamın sorumlusunun kendim olduğunu söylemiştiniz.

meine liebe
Okul içersinde olduğun sürece tıpkı diğer öğrencilerimi korumam gerektiği gibi seni de korudum Park.
Bundan farklı anlamlar çıkarma sakın.

Park Jimin
Farklı anlamlar çıkarmadım merak etmeyin.Zira söylediğiniz onca hakaret dolu sözcük her dakika aklımda canlanıyor ve kalbime bir şimşek misali çarpıyor.

meine liebe
Yapacak birşey yok Jimin.
Ben sadece sana gerçekleri söyledim canın yanıp yanmaması beni alakadar etmez.Bundan sen sorumlusun.

Kendini ateşin içine attın ve buna aşk diyip kavruluyorsun.

Park Jimin
Ateş sizsiniz bay Kim.
Beni sizden başkası yakmıyor.
Sözleriniz canımı çok yakıyor fakat canımı daha çok yakan şey ne biliyor musunuz?

meine liebe
Saçma sapan birşeyler söyleyeceğine eminim fakat yine de söylemene izin vereceğim.
Canını daha çok yakan şey nedir Jimin?

Park Jimin
Bakışlarınız efendim.

meine liebe
Tahmin ettiğim gibi saçma bir cevap.
Anlamadığım şey bakışlarımın canını nasıl yaktığı?

Park Jimin
Bugün beni yerden kaldırmak için elinizi uzattığınızda ellerinizin ellerime temas ettiğinde ki bakışlarınızdan bahsediyorum.İğrendiniz mi?

Benim gibi hasta üstelik size aşık olan birinin tenine temas etmek sizi iğrendirdi mi?Bakışlarınız da tam olarak o iğrenme belirmişti.

Beni kaldırdıktan sonra hemen elinizi çektiniz ve sanki çok pis birşeye dokunmuş gibi elinizi üstünüze sildiniz.

meine liebe
Açık konuşacağım.Çünkü sana ne kadar iyi bir dille anlatmaya çalışsam dahi beni anlamadın veya anlamamazlıkten geldin.

Bu yüzden soruna cevap vereceğim net bir şekilde.
Evet iğrendim.Senin gibi hasta, arsız üstelik erkek öğretmenine karşı duygular beslediğini iddia eden birinden iğrenirim.

Park Jimin
Beni ağlattığınızı biliyor musunuz?Bütün bu hakaretlere katlanmamın tek sebebi size olan aşkım.Siz ne söylerseniz söyleyin size karşı olan sevgim zerre kadar azalmıyor.Söyledikleriniz sadece kalbimi paramparça ediyor.

meine liebe
Bunu sen istedin Jimin
Seni uyardım.Buna rağmen hala 'size aşığım' saçmalıklarını söylemeye devam ediyorsun.
Artık sinirlenmiyorum bile.Sadece okudukça midem bulanıyor ve kusmak istiyorum.

Park Jimin
Biliyor musunuz efendim,
sizi ne kadar sevdiğimi anladığınızı sanmıyorum.

Hatta sırf erkek olduğum için duygularımın var olmadığını sadece kendimi kandırdığımı bile
sanıyorsunuz.

Fakat gerçek şu ki sizin hiçbir şeyden haberiniz yok.Size olan aşkım hakkında hiçbir bilginiz yok.

meine liebe
Tanrı aşkına Jimin!!
Aşkı bana sen mi öğreteceksin.
Ergen ve erkeklerden hoşlandığını iddia eden hasta bir çocuksun sen.

you're sick | minimoniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin