6

50 4 4
                                    


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.










Park Jimin
Herşey için teşekkür ederim efendim.


meine liebe
Önemli değil.Sen benim öğrencimsin ne olursa olsun seni korumam gerek.Bundan farklı şeyler anlamamışsındır umarım.


Park Jimin
Hayır bay Kim, sadece öğretmenim olarak görevinizi yaptığınızı biliyorum.Yine de teşekkür etmek istedim.


meine liebe
Masamda gördüğüm şey nedir?
Üzerinde ismin yazıyor.

Park Jimin
Küçük bir teşekkür hediyesi sadece.Lütfen kabul edin en sevdiğiniz kurabiyelerden yaptım.

meine liebe
En sevdiğim kurabiyeyi nerden biliyorsun?

Park Jimin
Birçok kez öğle arasında hevesli bir şekilde bu kurabiyelerden yediğinizi gördüm.Çok seviyor olmalısınız diye düşündüm oyüzden yaptım.


meine liebe
Hevesli bir şekilde yememin sebebi kurabiyelerin en sevdiğim kurabiyeler olması değil.

Eşimin benim için özenle hazırlayıp içine sevgi katması.O yaptığı için seviyorum kurabiyeleri.


Park Jimin
Keşke onun yerinde olsaydım|
Evli olduğunu sürekli unutup hevesleniyorum aptal gibi|
Çok aptalım|

Benim kurabiyelerim de eşinizin yaptığı kadar güzeldir umarım.


meine liebe
Sanmıyorum.Hiç kimse onun kadar güzel yapamaz.Yapsa bile herzaman sevgili eşimin yaptığı kurabiyeler benim favorim olacak.


Park Jimin
sevgili eşim|
aptal gibi ağlıyorum|
Onu çok mu seviyorsunuz?


meine liebe
Çok seviyorum.Ben sevmeyi sevilmeyi onunla öğrendim.O benim herşeyim.


Park Jimin
Herşeyim|
Bu iyi bir şey sanırım.Çok güzel seviyorsunuz onu.


meine liebe
Elbette o benim biriciğim.
İlk ve son aşkım.

Park Jimin
İlk ve son aşkım mı|
Bilerek yaptığınızı biliyorum|

Mutluluklar dilerim bay Kim fakat benim şimdi gitmem gerekiyor.Okulda görüşürüz.
Hoşçakalın.



-

[ Taehyung x Jimin ]





Jimin
Taehyung biliyor musun onu çok seviyormuş.Herşeyi olduğunu söyledi.


Taehyung
Var ya ben bu Namjoon'u öldüreceğim artık.Bilerek yapıyor.Tam bir pislik.


Jimin
Gerçekten nasıl bir işe giriştiğimi bilmiyorum.Tek suçum onu sevmek mi ?Anlamıyorum neden ben değil de o kadın?


Taehyung
Çünkü yaptığı ve söylediği bütün iğrenç şeylere rağmen hala sevdiğin o adam tam bir pislik.Geri kafalı ahmak herif.

Neymiş kendi cinsinden olan birini sevmek hastalıkmış!Siktiğimin aptalı!


Jimin
Taehyung lütfen ona bu şekilde küfür etme.Hoşuma gitmediğini biliyorsun ne kadar sinirlenirsen bile lütfen ona bu şekilde küfür etme.
Hem o benden nefret etmiyor.Sadece öğrencisinin ona aşık olması ve aradaki yaş farkı onu sinirlendirmiş.


Taehyung
Jimin bana sakın onu savunma mesajların hepsini okudum.Ne demek istediği gayet açıktı.Benim ona ettiğim küfürler onun söylediği şeylerin yanında bir hiç.Gerçek şu ki Kim Namjoon tam bir pislik.


Jimin
Lütfen Taehyung bu kadar yeter.Onu savunmuyorum ama küfür etmeni de istemiyorum.

Hem biliyor musun dün yaralarıma pansuman yapmıştı ya ona bugün teşekkür etmek için en sevdiği kurabiyelerden yaptım.


Taehyung
Sen gerçekten de akıllanmıyorsun.Herşeye rağmen onu düşünüyorsun.
Her neyse o ne dedi peki?

Jimin
Birtek eşinin yaptığı kurabiyeleri hevesli bir şekilde yiyormuş|

Ne diyebilir ki gerek yoktu ama yine de teşekkür ederim dedi işte

Taehyung
Jimin koridorda bay Kim'i görüyorum şuanda.
Sikik herif!


Jimin
Hey ne diyorsun!?
Ne yapıyor şuanda?Neden bu kadar sinirlendin?


Taehyung
Söylersem üzüleceksin |
Özür dilerim Jimin ama söylemek zorundayım bu aptalı hayatından çıkarman gerek|

Elinde silindir şeklindeki bir kutuyla çöp kovasına doğru ilerledi.Ve kutuyu direkt çöp kovasına attı.O gittikten sonra çöp kovasına baktım içinde kurabiyeler vardı.

Görüldü


Jimin
Hazırlarken elimi yakmıştım|








JiminHazırlarken elimi yakmıştım|

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


you're sick | minimoniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin