-Çantamı sırama koyup ödevlerimi yapmaya başladım. Gece yarısına kadar grupça oynadığımız oyun yüzünden ödevlerim tek çizik atılmamış şekilde çantamda bekliyordu.
Sıra arkadaşım -aynı zamanda iyi bir arkadaşım- olan Hyunjin uykulu gözleriyle günaydın deyip çantasını masaya kendisini de sıraya atmıştı.
Ben ödevimi yaparken onun da dikkati oraya kaymıştı.
"Ne yapıyorsun?"
"İngilizce ödevlerini."
Muhtemelen unutmuştu. Çünkü uykulu gözleri bir anda açılmıştı.
"DOĞRU YA! KAÇINCI SAAT İNGİLİZCE?"
"İlk iki saat."
"SEUNGMİN HELP!"
"Çıkar kitaplarını yapmaya başla hadi anca yetiştirirsin."
Çantasını kurcaladıktan sonra çaresizce bana baktı. "Kitaplarımı unutmuşum..."
"Kendini unutmadığına şükret."
"Şu bayat esprilerini bırakmalısın Seungmin, henüz 16 yaşında olduğunu hatırla lütfen."
"Kimin bayat olduğu belli, kalemlerini getirdin mi bari?"
Ben onunla dalga geçerken kendisi de halden hale giriyordu. Derste hocayla olan komik atışmalarını izlemek keyifli olacaktı.
Tüm ödevimi bitirip derin bi nefes aldığımda sınıf başkanı içeriye bodozlama girmişti.
"DERS BOŞ HOCA GELMEMİŞ!"
"ALLAHHHH! Lan Seungmin sen boşuna yaptın ödevini."
Hyunjin sevinçten kudururken ben yazı yazmaktan yamulmuş parmaklarıma bakıyordum.
"Geri gelince kontrol etmez mi sence?"
"Ben o zamana kadar yaparım bir şeyler."
"Her neyse sınıfta durmayalım bari."
"Ne yapacağız peki?"
"Bilmem dolanırız."
"E iyi. Kalk hadi."
Ellerimi pantolonumun cebine koyup arkadaşımı takip ettim ama o da nereye gideceğini bilmiyor gibiydi. Koridorda boş boş gezindikten sonra en alt kata doğru yürümeye başladık.
Burnuma gelen metal kokularla Hyunjin'e döndüm. "Spor salonunda ne yapacağız?"
"Spor yaparız, biliyorsun formumu korumak zorundayım."
"Bilmez miyim..."
Hyunjin'in böbürlenmeleri eşliğinde salonun önüne geldiğimizde kapıyı açar açmaz Chan'ı gördüm.
"Geri dönelim Hyunjin."
"Neden dönüyoruz?"
Kitlendiğim yöne baktığında basketbol oynayan Bang Chan'ı görmüştü.
"Ne yani sırf bu yüzden mi?" diyerek yüzünü buluşturdu.
"İnan bana sabah sabah kimseyle uğraşamam."
"Saçmalıyorsun Seungmin. Birbirinden haz etmeyen bir sürü insan var, hepsi birbirinden kaçacak mı? BU OKULUN ORTAK ALANLARI VAR!"
"Bağırmasana aptal!"
"Çocuklar dersiniz boş mu?"
Bedenci bizi fark edip soru sorduğunda birkaç kişi bize dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Old Friends, New Lovers - Chanmin
Fanfiction⪼Hiçbir suçum olmadığı halde benimle tartışıyordu, doğal olarak karşılığını veriyordum ve bu tartışmalar bazen yumruklu kavgalara kadar gidiyordu...⪻