Tanışma

714 53 84
                                    

Merhaba ben Kardelen!
Umarım bu fici beğenerek okursunuzz. Her zaman yaptığım konuşmayı sanırım bu sefer kısa kesiceğim çünkü sizin kadar bende çok heyecanlıyım. Ve rica etsem diğer ficlerimede destek verirseniz çok mutlu olurum. Ve yorumlarınızı bekliyorumm şimdi hikayemize geçelimm..

-Felix!

Dedi biri.

-Efendim Han?

Dedi Felix. Seslenen kişi arkadaşı Han'dı. Felix arkasına döndü.

-Ne istiyorsun?

-Özür dilerim gel lütfen terk etme beni.

-Gerek yok ben kendime bir yer bulurum

-Olmaz Felix lütfen. Zaten ailende sana arka çıkmaz lütfen kanka geri gel.

Felix Han'a yaklaştı.

-Bana ailemden bahsetme Han. Benim ailem yok.

Dedi Felix.

-Tamam peki. Nereye gidiceksin?

-otelde kalıcağım

-Özür dilerim Felix iyiliğin için söyledim. O pavyonda ya sana tecavüz etseler? Ne yapıcağız Felix. Sadece düzgün bir işe başlaman içindemiştim böyle gitme.

-Kimse bana dokunamaz Han merak etme

-Gördük Felix herkes senin için abayı yakmış. Lütfen Felix arkadaşını dinle.

-Dinliyorum

-Bak sana çok güzel bir iş bulayım. Sende bu gecelik pavyonda son dansını yap sonra hobi olarak falan çık yüksek para vericeklerse olmaz mı?

-Tamam öyle olsun.

Dedi Felix.

-Şimdi eve dönücek misin ?

Diye sordu Han. Felix başını salladı.

-Yaşasın

Dedi Han. Felix'e sarıldı.

-Hadi içeri girelim götüm dondu.

Dedi Han. Felix'in ellinden tuttu. İçeri soktu Felix'i. Felix 20 li yaşların başındaydı. Han onun çocukluk arkadaşıydı. Felix asla ailesi hakkında konuşmak istemezdi. Felix pavyonda çalışan bir gençti. Dansözdü. Herkes onun ahenkle salladığı vücuduna aşıktı. Hergece insanlar Felix sahneye çıkması için yüzlerce veya milyonlarca para yatırıyordular. Felix'in yüzlerce binlerce fanı vardı. O vücudu herkes izlemek istiyordu. Felix o sahneye para için değil hoşuna gittiği için çıkıyordu. Para ile bir ilgisi yoktu. Han'da zaten buyüzden Felix'e çok kızmıştı. Felix'te zaten tüm erkeklerin istedikleri özellik vardı. Vücudunu geçtim sarı saçları çilleri konuşması erkeklerin hoşuna gidiyordu. Gerçeği söylemek gerekirse hepsi Felix'i becermek istiyordur.

-Han ben işimden mutluyum

-Felix

-Tamam tamam bulduğun işe başlıyacağım.

I'll say he's mine/hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin