-Hyunjin..
Dedi Felix..
~Kalan Sahne~
Hyunjin Felix'in gözlerine bakıyordu. Felix inanamamıştı. Çünkü benim bir ailem yok demişti karşındaki adam.
-Merhaba Felix tanışıtığıma memnun oldum
Hyunjin Felix'i tanımıyormuş gibi davranıyordu.
-Merhaba Hwang bey.
-Olivia git uyu tamam mı? Yarın seni çok güzel bir yere götüreceğim.
Felix Hyunjin'e bakıyordu. Hyunjin Olivia'yı yere bıraktı. Olivia Felix'in yanına gitti.
-Rica etsem bu gece bana hikaye okur musun?
Olivia Felix'e bakıyordu.
-Peki tamam
Dedi Felix. Olivia, Felix'in ellini tuttu. Beraber yukarıya çıktılar. Hyunjin arkalarından gidiyordu.
-Şimdi arkanı dön çünkü kıyafetlerimi giyiceğim
Olivia yetişkin gibi konuşuyordu.
-Peki döndüm
Dedi Felix arkasına döndü. Olivia kıyafetlerini giydi ve yatağa uzandı.
-hazırım
-Tamam kitapların nerde?
-Sen kendin uydur
Felix, Olivia'nın ayaklarının ucuna oturdu.
-O zaman sana bir prens ile hizmetçisini anlatıyayım
-Olur
-Tamam başlıyorum. Bir varmış bir yokmuş bir prens varmış. Prens kocaman bir şatoda tek başına yaşarmış yada birini kandırmak içini bunu söylemiş. Birde hikayede bir karakterimiz var bu kötü yollarda ekmek parası kazanan biriymiş ve bu kişinin ailesi yokmuş. Yani onun için. Bu çocuk prensi görüp aşık olmuş. Prensi sevmiş güzel kokusunu içine çekmiş..
-Sonra
-Sonra bu prens çocuğu ayakta uyutmuş ve aynı yaraları olduğunu düşünmüş. Fakat prens yalan söylemiş. Bu çocuk işini çok severmiş fakat arkadaşı rahatsız olduğu için gitmemeye başlamış. Ve bir işe başlamış bir bebek bakıcılğına. Koskoca bir şatoda yaşayan dünyalar güzeli bir kıza bakıcakmış. Kıza bakmış herşey çok güzel ilerlerken birde bakmış bu dünyalar güzeli prenses prensin kızıymış. Şok içindeydi çocuk inanamamıştı olanlara..
Dedi Felix. Olivia'ya bakmıştı uyuya kalmıştı.
-Ama bu çocuk kızın babasını sevmekten vaz geçememiş çünkü aile sevgisini onda görmüştü
Dedi Felix. Felix Olivia'nın saçlarını sevdi.
-İyi geceler
Odadan dışarı çıktı sesizce. Hyunjin dinlemişti Olivia'ya anlattıklarını. Felix odadan çıktığı gibi Hyunjin ile karşılaştı. Felix kapıyı kapattı. Sonra ise gitmeye çalıştı. Hyunjin engelledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'll say he's mine/hyunlix
RomanceÜnlü olan Hwang Hyunjin'in bir bara gitmesi ile gerçek aşkı Lee Felix'i bulmasını anlatmaktadır.