1.

956 16 4
                                    

Mona

Miluji ho. Teď už to vím. Ale on ne. Říct mu to je příliš riskantní. V našem případě byly city problém. Normálně když si uvědomíte že někoho milujete je to radostná novina. V našem případě je to ale přesně naopak. City byly problém.

Dívat se na něho jak spí bylo určitým způsobem uklidňující ale zároveň děsivé. Byl tak bezbranný ale jakmile by hrozilo nebezpečí bleskurychle by se postavil a začal bojovat. Byla jsem zmatená. Vrah, mafián, násilník a řekněme si to narovinu i tak trochu alkoholik ležel vedle mě už měsíce a já jsem stále naživu. Kromě pár modřin které mi způsobil tím svým šukáním mi nic nebylo až na to.....

Prudce jsem se zvedla a rychle běžela do koupelny k záchodu. Začala jsem zvracet a někdo ke mě zezadu přišel a podržel mi vlasy. Byl to Zade.

"Co je ti princezno?" Zeptal se strachem v hlase a začal mě hladit po zádech. Když jsem konečně skončila odpověděla jsem mu.

"Asi jsem něco špatného snědla." Vstala jsem od záchodu a šla si vyčistit zuby. Poté rychlou sprchu a vrátila jsem se do ložnice kde na mě čekal Zade.

"Obleč se. Pojedeme na výlet." Řekl a zmizel. Šla jsem se tedy obléct. V březnu je i v Itálii docela zima tak jsem si vzala baggy rifle, top a mikinu.

Dole jsem našla Dafne, což mi připomnělo že jsem ji opravdu dlouho neviděla. Dali jsme rychlí pokec a ona mi řekla že byla schovaná u jednoho Zadeova kamaráda. Pak jsem si šla do kuchyně dát banán, kde mě Zade našel a společně jsme šli k autu, tak drahému že by to zaplatilo život na rok všem dětem v děcáku odkud jsem byla.

Bez řečí jsem nastoupila a trochu vyděšená čekala co se bude dít dál. Zade si všiml že jsem nesvá a tak mi začal šeptat do ucha prasárničky. Nejen že jsem se uvolnila, začala jsem být i nadržená a to hodně. Začala jsem ho líbat jako znamení že chci víc než slova.

On si vytáhl pásek z kalhot, svázal mi jím ruce a připoutal mě z opěradlu sedačky přímo před ním. Mohl si se mnou dělat co chtěl. Věděla jsem že ať to bude cokoliv bude se mi to líbit. Rychle mi rozepl kalhoty a sundal je. Následovaly i moje tanga. Obojí už se válelo na zemi auta. Přejel mi rukou přes břicho a rychle do mě strčil tři prsty. Vzdychla jsem a prohla se.

"Jsi vlhká princezno" zachraptěl. Rychle ze mě prsty zase vytáhl a začal si je olizovat. Rozepl si kalhoty, sundal je i s boxerkami a odhodil bokem. Jeho tvrdý penis mě tlačil a já si přála jen aby do mě vniknul, omrdal a udělal.

Očividně mi četl myšlenky protože vzal svůj penis nastavil ho na mou kundu a vnikl do mě. Ani nečekal a tvrdě přirážel jak jen to šlo. Vzdychala jsem slastí když do mě vrážel svůj penis až po kořen.

"Ahhhh" vyšlo z jeho úst když se do mě udělal.

Nestačilo mi to. Chtěla jsem víc.

"Já chci ještě" řekla jsem když jsem popadla dech.

Zade se šibalsky usmál, mrkl na mě a rozvázal mě. Tentokrát mi poručil si kleknou. Poslechla jsem, klekla si a čekala. Z nějaké přihrádky vytáhl velký gumový péro, vibrátor a nějaký dvě železný koule na provázku. Jako první vzal to umělý péro a narval mi ho do kundy. Vzdychla jsem. Bylo o mnoho menší než jeho péro a tak to nic moc nedělalo on ale pokračoval. Vzal vibrátor a začal s ním jezdit okolo umělého péra vraženého v mé kundě. Vlhla jsem a vzdychala jsem. Najednou ze mě to péro prudce vytáhl a vrazil mi tam vibrátor.

Vzdychala jsem až jsem se udělala. Pak ho vytáhl a vrazil mi tam svoje tvrdý péro. Šukal mě a u toho mě mlátil přes prdel.

Udělala jsem se a počkala až ho do mě párkrát vrazí a udělá se taky. Netrvalo to dlouho a vystříkal se do mě.

Vytáhl ze mě svoje péro a vzal ty železný koule. Ani jsem se nestačila zeptat na co jsou a už jsem je měla vražený v kundě.

"Obleč se princezno, jsme na místě" zašeptal.

"A to si je......tam mám nechat?" Zeptala jsem se udiveně.

"Ano, za chvilku poznáš na co jsou.

Strach z láskyKde žijí příběhy. Začni objevovat