2.

853 19 4
                                    

Vyšla jsem ven z auta a měla zvláštní pocit. Byla jsem nadržená fakt že jo. Z každým dalším krokem se ve mě ty kuličky hýbali a já vlhla.

Ale když jsem zjistila kde jsem úplně jsem na to zapomněla. Byli jsme před domem mých rodičů. Nemohla jsem tomu uvěřit. Začala jsem brečet, byli to slzy štěstí i smutku. Vybavili se mi všechny ty hezké chvíle ale taky to že je už nikdy neuvidím. Cítila jsem jak mě zezadu obejmul.

"Pronajal jsem nám ho, můžeme tu být až do zítra. Notak princezno už nebreč." Řekl mi.

"Děkuju" zašeptala jsem. Bylo to krásné gesto.

Vzal mě za ruku a odvedl dovnitř, dveře byli kupodivu otevřené a tak jsme rovnou vstoupili. Po schodech jsme se vydali nahoru do mého starého pokoje. Nostalgie byl pocit který mnou proplouval. Zároveň jsem ale byla nesvá z toho gesta. Nechápala jsem že ON mi dal dárek který pro mě tolik znamená. Byla jsem šťastná.

Otevřeli jsme dveře mého pokoje a do očí nám svítila jen a jen růžová. Všechno zůstalo tak jak bylo, měla jsem ten dům v osmnácti získat tak ho nechali v původním stavu. Zatím ho pronajímal můj vzdálený strejda. Všechno v tom pokoji bylo růžové, až na nábytek ten byl bílí. Hned jak jsem uviděla svoji starou postel vrhla jsem se k ní a skončila v haldě plyšáků. Slyšela jsem jak se Zade zasmál. Byl to tak uvolněný smích. Připadal mi tím ještě víc sexy.

A v tu chvíli mě to napadlo, uděláme z mojí dětské ložnice, ložnici dospěláckou. Zadívala jsem se na Zadea svůdným pohledem a on hodně rychle pochopil co mám namysli. Vůbec neprotestoval, naopak se mu ten nápad líbil. Poznala jsem mu to na očích. Přešel celou místnost až ke mě a shodil z postele všechny plyšáky. Pomalu mě začal líbat, z pusy přešel na krk a pak mě začal svlíkat. Všechno mi sundal a začal mě líbat na prsou. Zasténala jsem, cítila jsem jak ho to ještě víc vzrušilo a ztvrdnul jak šutr. Taky se začal vyslíkat až byl celý nahý. Strčil od mě dva prsty a kuličky ze mě prudce vytáhl, zalapala jsem po dechu. Teď už na nic nečekal a jen ho do mě prudce vrazil. Zasténala jsem a prohla se v zádech. Znovu přirazil, znovu a znovu. S každým přírazem jsem sténala víc a víc. Cítila jsem jak to ve mě narůstá. Znovu přirazil a já se udělala s výkřikem jeho jména. Ještě do mě několikrát přirazil než se taky udělal. Prudce jsme oddechovali asi dvě minuty ně Zade navrhl.

"Nechtěla bys to tady pokřtít celý? Jen by jsme vynechali ložnici tvých rodičů." Ten nápad se mi líbil atak jsme se rozhodly že začneme v kuchyni. Vzala jsem ho za ruku a odvedla do kuchyně. On mě chytil za boky a vysadil na kuchyňskou linku. Rukou mi od sebe roztáhl nohy a strčil do mě dva prsty, začal jimi kroužit dokud jsem dostatečně nezvlhla. Pak je vytáhl a zase do mě strčil svůj penis. Přirazil a já zavzdychala. Přirazil ještě párkrát než ho ze mě vyndal, postavil na zem a odvedl k jídelnímu stolu. Ohnul mě vytáhl vařeku a flákl mě zakřičela jsem bolestní a on mě udeřil znovu, a znovu a znovu. Už jsem musela mít tu prdel úplně rudou když konečně přestal a začal mě zase šukat. Pěkně zezadu a tvrdě. Takhle pokračoval dokud jsme se oba neudělali.

Strach z láskyKde žijí příběhy. Začni objevovat