4.

740 24 12
                                    

Do prdele. Do prdele. Do prdele. Ne. Ne. Ne. To není možný. To není pravda. Já nemůžu být těhotná. Je mi 14náct, jsem dítě. Kurva. Co na to řekne Zade. To mám z toho že šukám ve 14 s 24 letým mafiánem.

Nádech výdech. Musím se uklidnit, tak jo, tohle je fakt průser ale musím mu to říct a to hned. Popadla jsem oba testy a vyklepaná se vydala hledat Zadea. Našla jsem ho v jeho pracovně. Vypadal dost překvapený a vyděšený že mě tady vidí. Nejspíš ho vyděsilo jak se tvářím.

"Stalo se něco?" Zeptal se a opatrně se ke mě začal přibližovat. Byla jsem vyděšená. Co když mě zabije? Nebo mě vyhodí? Věděla jsem že to musím udělat ale najednou jsem nevěděla jak.

"Má....máme...pro....pr....problém" vykoktala jsem ze sebe. Zvedla testy a řekla:

"Jsem těhotná" nechtěla jsem vědět co se teď stane. Chtěla jsem to vzít zpátky ale  nešlo to. Bála jsem se co udělá, panikařila jsem, špatně se mi dýchalo a najednou tma.

**********************
Zade

Hleděl jsem na ni jak na zjevení. Co? Jak? Nechápal jsem to. Snad poprvé v životě mi došly slova. Ona je těhotná? Jakto? To není možný, nemůže já nemohl jsem zbouchnout čtrnáctku bez domova. No doprdel, ona čeká moje dítě!

A najednou mi to začalo docházet. Já budu otec. Já budu otec. Počkat. JÁ BUDU OTEC. No kurva. Jasně že jsem chtěl děti jednou. Rozhodně jsem je neplánoval teď a už vůbec ne s ní. Je jí kurva 14. Až v tu chvíli jsem si uvědomil že jsem unesl 13 letou holku, odpanil ji, zašukal si s ní a teď má porodit moje dítě.

Začal jsem si všímat že panikaří, těžce dýchá a nejednou se skácela k zemi. Rychle jsem k ní přiběhl a snažil se zjistit co se stalo. Zřejmě omdlela, začal jsem ji tedy proto probírat. Trochu jsem ji propleskal a vzbudil ji.

"C.....co se to?"

"Pšt, omdlela jsi, pojď odnesu tě do postele"

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 24 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Strach z láskyKde žijí příběhy. Začni objevovat