Jisung sonunda eve gelmişti ne zamandır minho ile kalıyordu oç ama sonunda bugün eve gelebildi
"ooo paşam sonunda evin yolunu buldun"
"sus lan"
"paşam atarlı mısın ne?!"
"ya yok lan ne atarı"
Ceketini astı ve mutfağa ilerleyip dolaptan bir bardak çıkarttı. Kendisine bir bardak su doldurdu, kana kana içti acaba bir şey mi oldu? Bence yalan söylüyor
"ya yalan söyleme bir şey olmuş anlat ben boşuna mı arkadaşınım he hadi söyle"
"ya yemin ederim bir şey olmadı, lan minho'mun yanından geldim nasıl sinirli olabilirim."
"iyi madem"
"eee sen naptın ben yokken, hyunjinle ilerleme kaydettin mi?"
Derin bir iç çektim, dudağımı büzüp yüzümü astım. Sonra ise yavaş yavaş ayaklarımı yere sürterek oturma odasına ilerledim. Koltuğa pat diye kendimi attım jisung da hemen koşarak koltuğa atladı ve bana bakarak" Ne oldu lan anlat çabuk, kötü bir şey mi yaptı sana dokundu mu bak gider sikerim onu. Minho'yu da alır sikerim onu acımam"
Offladım ve"hayır ya öyle bir şey değil. Ama...
ne biliyim ya""Ne oldu"
"ya beni sadece arkadaşı olarak görüyor" neden bilmem ama bunları söylerken kalbim acıyor,gözlerim doluyordu ağlamamak için zor duruyorum.
"ama bak hayatım bu biraz normal bir şey. Çünkü siz daha tanışalı çok olmadı yani bir şeyler hissetmesi için zamana ihtiyacı var hem nereden biliyorsun belki seni seviyor"
"bende farkındayım zamana ihtiyacı olduğunun. Ama hareketleri. Bana karşı yaptıkları ile sözleri uyuşmuyor ve de beni sevemez, çünkü onunla gezerken üstü kapalı bir şekilde. 'sevgili olamayız sadece arkadaşız' demişti"
"nasıl yani dedikleri ile hareketleri uyuşmuyor anlatır mısın? Hemde belki de sana yalan söylüyor"
Jisung çok iyi bir arkadaştır, her zaman taşak geçip hiçbir şeyi fazla ciddiye almasada böyle zamanlarımda hemen ciddileşir tüm derdimi sonuna kadar dinler bir çözüm çare arar benim yanımda durur hep onu çok seviyordum, o benim için herkesten önce gelir herkesten değerli. Ailemden bile...
"ya sürekli bana flörtöz yaklaşıyor, her zaman çok yakınımda, sürekli kalbimi çok hızlı ve sert attıracak hareketler sergiliyor. Hatta geçen gün onunla korku evindeydik ve ne yaptı biliyor musun? Bir anda arkamdan gelip belime sarıldı kollarını sarıp birbirine kenetlendi beni kendine çekip sımsıkı sardı ve sonra... "
" sonra ne ne yaptı, dedi"
"bende o bana arkadan sarılınca refleks olarak elini tuttum o kadar güzel bir histiki. Ama sonra ellerini çekip dediki, 'ne yani elini tuttum diye sevgili mi olcaz' dedi ve güldü"
Jisung sinirli bir şekilde iç çekti;
"orospu çocuğu götünü sikim ben onun, aşkım sen takma bunları kafana sen mükemmelsin kadar güzel yakışıklısın ki Hyunjin bakmasa bile bir sürü insan var bu dünyada Hyunjin den kat kat yakışıklı. Hem nereden bilebilirsin yalan söylemediğini hatta belki zamanla sana sırık sıklam aşık olacak kaderin işini bilemeyiz değil mi? Hmm, hep sen söylerdin"
Jisung'un kucağına kafamı koydum ve yattım o da kafamı okşamaya saçlarımla oynamaya başladı. Ne zaman onunla konuşsam sürekli bana cesaret verip yaşadıklarımı unutturuyor. Tüm kötü anılarımı unutturuyor bana. Ben kucağında yatarken o da
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CatLix // HYUNLİX
Teen FictionH: mama saati F: meoww Felix aşık oldupu veteriner Hwang Hyunjine kediye dönüşerek yakınlaşmaya çalışır. "tüylerinin her bir teli yumuşacık."