Sabah güneş ışıklarının gözüne ulaşmasıyla uyanmıştı Felix. Heyecanlıydı şirkete kabul edilmek istiyordu belkide bugün tüm hayatı değişebilirdi.Hemem telefonunu alıp dün yazdığı mesaja girip cevap gelmişmi diye bakmaya başladı.
DÜN
Bay Hwang (hyunjin'in babası) çok stresliydi şirket odasında bir taraftan bir tarafa yürüyordu. Hem Hyunjin şirkette değildi nereye gitmişti hemde çalışan aradığı reklam yüzünden rakip şirketlerin diline düşebilirdi ve bu Bay Hwang için tam bir kabus olurdu. Bu yüzden iş görüşmesi isteyen ilk kişiyi şirkete almayı planlıyordu. Şirketin instagram hesabına girip gelen mesajları kontrol etti ve bir mesaj dikkatini çekti reklamla ilgiliydi hemen tıkaldı ve tamamını okudu.Bay Hwang'ın yüzüne bir gülümseme geldi evet mutlu olmuştu.Bir mesaj yazıp iş görüşmesi için şirkete gelmesini yazıp telefonu kapatmıştı.
Bugün
Felix gördüğü mesajla çok mutlu olmuş ve hemen yataktan kalkıp hazırlanmaya başlamıştı lavobaya gidio günlük bakımını yaptı, odasına gelip dolabından birkaç güzel kıyafet giydi. Telefonunu alıo evden çıktı şirketin konumuna baktı çok uzak değildi hemen bir taksi durdurup bindi,şoföre şirketin ismini söyledi zaten ünlü olduğu için şoför gaza basıo gitmeye başladı. Felix geriye yaslanıp olucakları düşünmeye başladı içinde hem korku hemde heyecan vardı.Taksi şirketin önünde durduğunda Felix parayı verip indi.Derin bir nefes alıp kapıdan içeri girdi.Danışmana
"Merhaba ee ben iş görüşmesi için gelmiştim de"
demişti ve nedense çok utanıyordu danışman ise gülümseyerek Felix'e yanıt verdi.
"Bay Hwang zaten sizi bekliyordu Soojin Hanım Beyfendiyi Bay Hwang'ın odasına götürümüsünüz"
Felix Soojin isimli kadına döndü sert birine benziyordu.
"Tamam gelin benimle beyfendi"
Felix hemen kadının peşinden yürümeye başladı.Şirket gerçekten çok büyük ve güzeldi.Biraz daha yürüdükten sonra siyah bir kapının önünde durdular Soojin hanım Felix'e dönerek
"Bay Hwang burda girebilirsiniz"
Felix gülümsedi
"Teşekkürler"
Kadın arkasını dönüp gittiğinde Felix kapıyı tıktıkladı içerde "Gir" sesi geldiğinde Felix kapıyı açtı.İçerde bir sandalyede oturmuş hafif yaşlı bir adam vardı "Pardon kimsiniz" Felix duyduğu soruyu cevapladı"Ben iş görüşmesi için gelmiştim" adam gülümsedi ve "Gelin şuraya oturabilirsiniz" diyerek önündeki koltuğu gösterdi.Felix çekinerek oturdu "Burda rahat olabilirsiniz isminiz neydi" Felix gülümsedi ve
"Adım Lee Felix efendim"
"Felix'cim bu şirkette çalışan olman için bir form doldurman lazım olucak ama ondan önce sana biraz bilgi vereyim. Strongking şirketinde senin asıl patronun ben olmıyıcağım oğlum Hwang Hyunjin olucak sen herkesten daha çok onunla iletişim halinde olucaksın asistan gibi düşünebilirsin."
Bay Hwang Felix'e bir form uzattı ve doldurmasını istedi normalde bu kadar hızlı ilerlemezdi fakat bir an önce reklamı diger şirketler görmeden kaldırmak ve çalışan almak istiyordu. Oğlunun toplantılara bir kadın değilde erkekle gitmesini istiyordu çünkü önceki aylarda birsürü sevgili dedikoduları çıkmıştı.Hyunjin bundan hiç rahatsız değildi fakat bu şirketi tehlikeye atıyordu toplantılara tek gidebiliceğini söylemişti fakat Bay Hwang buna asla kabul etmeyeceğini defalarca anlatmıştı.Hyunjin yaramaz bir çocuk gibiydi bazen Bay Hwang kaç kere "Hayır" derse o ısrar etmeye devam ediyordu.Ama tabikide tek gitmiyicekti artık Felix vardı.
"Doldurdum efendim"
Bay Hwang doldurulmuş formu inceledi herşey güzeldi tam istediği gibi Felix'i kesinlikle almalıydı.Zaten çok çalışan vardı istediği zaman Felix'i atabilirdi hiç umrunda olmazdı
"Tamam kabul edildin yarın saat 9'da burda ol Hwang Hyunjin ile tanış onun daha haberi yok"
"Bu kadar hızlı olacağını tahmin etmemiştim peki efendim"
Diyer odadan çıktı.Felix'in ağzından
İçimde kelebekler uçuşmaya başladı çok mutluydum hemde çok hayatım değişicekti ve oara kazanabilicektim ne zamandan beri bu kadar şanşlıydım ben.Evet mutluydum ama Hwang Hyunjin'i çok merak ediyordum adını çok kez duymuştum fakat hiç görmedim belkide gördüm ama Hwang Hyunjin olduğunu bilmiyordum.Aklımda bir sürü soru varken dalgın bir şekilde şirketin çıkış kapısına doğru yürüyordum bir adama çarpmam ile bu dalgınlıktan kurtuldum ve kendime geldim çarptığım kişiye baktım hafif koyu kırmızı saçlı evet bu kafede gördüğüm adamdı hızla kendimi toparladım ve özür dileyerek ordan uzaklaştım onun burda ne işi vardıki saçmaydı.Eve giderken markete uğrayıp birkaç şey aldım eve gelip üstümü değistirirken Jisung'un aradığını fark ettim telefonu elime alıp açtıp.
"Alo noldu Jisung""Buluşalım mı diycektim uzun zamandır buluşmuyoruz özledim seni"
"İnstagramdaki çocuğu bıraktınmı çünkü benle buluşmak yerine ona bakmayı tercih edersin diye düşünmüştüm"
"Ya Felix niye öyle diyorsun hem senide çok seviyorum ve buluşmak istiyorum yapma böyle üzüyorsun beni"
"Tamaam tamam nerde buluşcaz diyorumki sen bize gel annem ve babam 1 haftalık iş gezisine gittiler venimde 3 günlük iznim var kafeden, seninde işin yok takılırız işte ne diyorsun"
"Ben sana söylemedim dimi artık bende çalışcam neyse 3 gün kalamam maalesef, işimin ilk günü olcak bu yüzden sadece bugün kalırım gelince sana detaylı anlatırım görüşürüz"
"İş mi buldun aferim lan hiç beklemezdim senden neyse çabuk gel"
Telefonu kapatıp hazırlandım ve evden çıkıp Jisung'un evine doğru yürümeye başladim.
Sizce Hwang Hyunjin Lee Felix'i kabul edicekmi?...
_
Umarım bu fic tutar boşuna yazmaktan korkuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My boss | Hyunlix
Fanfiction"Bana patronum demek yerine neden sevgilim demiyorsun Lee Felix" . . yt:staynlx