Felix'den
Kapıyı açınca içeride gördüğüm bedenle şok oldum bu geçen gün cafede gördüğüm çocuktu.Biraz yüzünü incelemeye başladım gözlerimi ilk önce onun gözlerine sonra burnuna ve dudaklarına götürdüm dudakları neden bu kadad kusursuz ve güzeldi adetea bir prense benzi-
"Oturcakmısın artik"
Yüzünü incelediğim benden birkaç yaş büyük olan adamın konuşmasıyla düşüncelerimden ayrıldım.
"Merhaba"
Saygıyla eğildim ve karşısındaki koltuğa geçtim.
"Amacın ne?"
Ne saçmalıyo bu adam şimdi.
"Anlamadım"
"Sadece benim peşimden gelceksin,benimle toplantılara giriceksin ve her yanlışımı Müdüre söyleyiceksin bundaki amacın ne? Ne kadar istiyorsun? Söyle veriyim git başımdan."
Oha böyle bir giriş beklemiyordum.
"Şeyy benim amacım sizin yanlışlarını söylemek falan değil sadece çalışmak istiyorum."
Adam yerinden kalktı ve yavaş adımlarla yanıma gelmeye başladı başta ne olduğuna anlam veremedim. Yanima ulaştığında hafifçe yüzüme doğru eğildi. Kalp atışlarım hızlanıyordu niye ama? Niye bukadar gergin hissediyordum. Adam alçak bir ses tonuyla konuştu
"Ozaman şöyle bir anlaşma yapalım benim hiçbir hatami ve ya müdürün yapmamı istemediği şeyleri yaptığimi asla müdüre söylemiyiceksin ve bende sana maaşindan ayrı istediğin kadar para veririm"
Ne yapıyo bu be mafya falan mı?
Titrek sesimle konuştum ellerimde titriyordu."Benim paraya falan ihtiyacım yok aslında... yanii bana para vermeyin paragöz gibi olmak istemem"
Ne diyorum ben köpek gibi paraya ihtiyacım.
"İyi, o zamam karşılıksız bir iyilik olucak diyorsun... peki"
"Birşey söyliyebilirmiyim... tanışabilirmiyiz?"
Sadece adını ve çok yakışıklı olduğunu biliyorum tanışmamiz lazım ama bu aptal çok geveliyordu.
"Ah doğru onu unuttuk"
Hızlıca eski yerine oturdu.
(Şirket işlerinden hiç anlamam yanlışım varsa kusura bakmayın)
"Ben Hwang Hyunjin müdürün oğlu belki duymuşsundur ismimi. 24 yaşımdayım.Bu şirketin ürün tasarımlarından ve çizimlerimden sorumluyum ayrıca çoğu toplantıya ben katılıyorum işbirliklerinde son kararı verende benim.Fazlasıyle farklı ülkelere veya şehirlere yolculuk yapıyorum bu zamanlarda sende benimle olucaksın.
Şimdi sıra sende tanıt bakalım kendini"Ben mi? Ben bunların yanında kenara atılmış çöp gibi kalıyorum.
"Şeyy... Ben Lee Felix 22 yaşımdayım.Yonsei üniversitesi mezunuyum. Hmmm daha ne söyliyebilirim?"
Tc.kimliğimide verimmi aşko💅🏻
"Arkadaşlarından falan bahset nasıl bir çevren var mesala"
NE Han'ı anlatsam kovarlar beni burdan onun delilikleri falan..
"Pek arkadaşım yok ama çok sevdiğim biri var adı Han Jisung"
Hyunjin'den
Bu isim biryerden tanıdık geliyordu... gerçektende o muydu yaa 'Han Jisung' sürekli Minho'nun postlarına yorum atıp saniyesinde beğeniyordu umarim asla Minhoyla karşılaşmazlar yoksa Minho'nun peşini bırakmaz.Felix'den
Biraz durup konuşmaya başladım"Han iyi çocuktur çok sakindir asla kimseye plotanik aşık olmaz instagramda yatıp kalkmaz deli falanda değil yanii"
At yalani Felix at...
~~
--
Önceki bölümde sınır geçilmedi üzüldüm... ama cok yb istedi birileri o yüzden attimMuah öptüm oy ve yorum atmayi unutmayınn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My boss | Hyunlix
Fanfiction"Bana patronum demek yerine neden sevgilim demiyorsun Lee Felix" . . yt:staynlx