Bir an aralarında bir sessizlik oluşmuştu bu sessizliği bozan dışarıdan gelen bağırma sesiydi...
Han Jisung Pov's
Neymiş ilk iş gününda onunla gidemezmişim hah benim adım Han Jisung tabiki isediğim şeyi çabalar ve amacıma ulaşırım tabiki buda öyle olucakta.Üstüme bol bir kot pantolan ve sweet giymiştim evden çıkmadan öncede portakal çiçeği kokulu parfümümden sıktım pek sevmezdim ama diğer parfümlerim bitmişti. Hemen ayakkabılarımı giyip evden çiktim bir taksi bulup bindim ve gideceğim yerin yani şirketin adını söyledim. Giderken telefonumu açıp instagrama girdim Ayyy Minhom post atmış yine çok yakışıklı hemen beğendim.Şoför geldiğimizi söylediğinde telefonumu kapattım ve taksiden indim. Derin bir nefes alıp şırkete doğru adımladım,adınlarken kendi kendime "benden kaçış yok Felix bey" dedim umarım kimse duymamıştır. Şirketin kapısıdan içeri girip güvenliğe doğru yürümeye başladığım sırada "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"
Lee know Pov's
Şirket kapısına doğru yürürken bir anda delinin biri bağırarak üstüme koşmaya başladı ve üstüme atladı... ikimizde birlikte yere düştük.Ve ciğerlerimi bir kokuyle doldu gerçekten çok güzeldi daha fazla içime çektim bu deli oğlanın kokusunu.
"Minhoooommm"
"Huh?"
"Sana ölürümmm"
"Ne diyosun kardeşim"
Üstümdeki deli kafasını kaldırıp bana baktı OHA bu yanaklar ne. Bu kadar yakınımda duran bu yanakları ısaramamak benim için oldukça zor.
"Seni hala gördüğüme inananıyorum bu fırsatı kaçıramam EVLEN BENİMLE LÜTFEN MİNHOOO"
NE nediyo bu deli tamam ilk başlarda şaka yapıyordum ama şimdi gerçekten deliymiş bu.Ayrıca şaka yapmayıda çok seviyo galiba.
"Hayır tabikide kalk üstümden velet"
Ben niye buna velet dedim şimdi ayıp mı ettim acaba. Neyse çokta önemli değil bunun gibileri umursamamalıyım gelip geçici iki dakika sonra unuturum nasıl olsa.
Han Jisung Pov's
Ne yani benim kaç aylık aşkım şimdi benim evlenme teklifime direk hayır mı diyordu yok inanmam ben bu çoçuğun peşini bırakmam.
"Senin peşini bırakmıyıcam Lee Minho
evlencem ben seninle""Tabi tabi her gün beni görüyosun sanki bide peşimemi takılcan aynen aynen yaparsın KALK ŞİMDİ ÜSTÜMDEN LAN"
Ben hala bunun üstündemi duruyordum yaa. Hemen kalktım üstünden. Benim kalkmam ile oda hızla kalktı. Etrafa baktım bakmaz olaydım...
Herkes evet şirketitteki herkes bize bakıyordu.Lee Felix Pov's
Duyduğumuz bağırma sesiyle Hyunjin ile tuhaf bir şekilde biraz bakıştıktan sonra odadan dışarı çıktık üst katın cam korkuluğundan alt kata baktım ve birde kimk göriyim
"JİSUNG"
Hızlıca merdivenlerden inio Jisung'un yanına gittim.
"Napıyosun? Ne işin var burda Jisung?"
"Ne mi işim var? Of Felix beni tanımıyormusun ben Han Jisung her zaman amacıma ulşırım"
Arkamdan gelen ses ile irkildim
"Minho?"
"Efendim Hyunjin"
Hyunjin adının Minho olduğunu öğrendiğim çocuğa bıkkın bir bakış attıktan sonra bize dönd- bi dakika ne MİNHO MU? bu çocuk Han'ın takıntılı olduğu Instagram'daki çocuk değilmi.
"Şuan hepimizin rezil olduğunun farkındamısınız?"
Sizce Lee Minho Han Jisung'u sevicek mi?...
__
Bu bölümü 1 ayada yazdım desem inanırmısınız.
Seviliyorsunuzz
By byy🤍🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My boss | Hyunlix
Fanfiction"Bana patronum demek yerine neden sevgilim demiyorsun Lee Felix" . . yt:staynlx