1.Bölüm

155 2 0
                                    


Boş bir sokakta sadece ay ışığının  aydınlattığı bir kaldırımda yürüyorum yağan yağmur akan göz yaşlarımı perdeliyor, sanki benimle beraber ağlıyor gökyüzü. O da acıyor halime, üzülüyor ama ben ne kendime acıyor ne üzülüyorum benim yaptığım tek şey sorgulamak kendimi,ailemi,hayatı kısacası her şeyi. Neden bunları hakettiğimi.

3 saat önce
Arkadaşlarım ile bir parkta oturuyoruz sohbet muhabbet herşey normal ilerlerken ışıl
Ortaya bir fikir attı gençlerin bir araya gelince yaptığı en klişe şey "DC oynamak" herkes kabul edince oynamaya başladık. Bir veya iki saat olmuştu oldukça keyifli geçerken şişeyi cevirdik bana ve banu'ya çıkmıştı orada herşeyden habersiz gülüyordum
"Doğruluk mu, Cesaret mi "diye sordu bende anlık gelen gazla
"Cesaret"dedim banu çok keyiflenmişti ve beni şoka uğratacak bir şey söyledi
"Babanı ara ve onu çok sevdiğini söyle dedi" eve gittiğimde neler yaşayacağımı biliyordu fakat bunu söylemişti arkadaş grubunda sadece onun bundan haberi vardı ve bana karşı kullanıyordu

O günün sabahı
Her zamanki gibi gene babamın bağlamalarıyla uyanmıştım artık bana şaşırtıcı gelmiyordu alışmıştım ama bugün her zamankinden daha farklıydı gene sarhoştu gene sinirliydi fakat bu sefer anneme bağırmıyorı çünkü ortada bağırabileceği bir annem kalmamıştı.
Annem kanlar içinde yerde yatıyordu bu benim için hir kabustu fakat daha sonrasında keşke sadece bunla kalsaydı dediğim şeyleri yaşamıştım. annemin yanına ağlayarak gidiyordum ama kolumu bir el tuttu bu babamın eliydi fakat asla temiz değildi beni duvara yapıştırdı ve konuşmaya başladı.
"Artık annen yok fakat sen varsın annenin bana vermek zorunda olduğu zevki sen bana vereceksin" dedi Tam konuşmaya başlayacakken dudaklarına kapandı fakat bu normal bir opus değildi canımı yakmak istiyordu ve beceriyordu da ama öpüsünden değil annemin ölümünden canım yanıyordu ağlıyordum ama annemin ölümü için değil birazdan yasayacaklarim için ağlıyordum daha ilerisine gidecekti biliyordum ama buna izin vermeyecektim.
Tezgahın üzerinde kanlı bir bıçak duruyordu annemin kanıydı dudaklarından ayrıldım ve konuşmaya başladım
"daha yeni uyandım tezgahın üzerine oturayım da orada devam edelim" dedim Çok sorgulamadı gittim ve tezgahin üzerine oturdum yanıma geldi öpmekten sıkılmış olmalıydı bacağımı ayırdı fakat artık dayanamıyordum sağ tarafindan hızlı bir şekilde aldım ve sağ koluna sapladım acıyla haykırdı üzerimden ittim ve hemen dışarı çıktım dışarıda terlik veya ayakkabı yoktu çok umurumda değildi fakat ondan kaçmak için hızlı olmam gerekirdi bu yüzden karşı komşunun terliklerimi aldım ve yola koyuldum en yakın arkadaşım banu'nun evine geldim oturdum ve basimdan geçenleri anlattım banu kafami dağılmam için arkadaşları çağırdı beni de zorla dışarı çıkarttı ve parka gittik.

Eveet yeni kurguma hos geldiginiz 
Ne düşünüyorsunuz yorumlarda yazın ve haftaya kadar beni özleyin

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 31 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Farkında DeğillerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin