🦭
Hyunjin'in attığı mesajdan sonra gözleri dolmuştu Seungmin'in. Uzun zamandır ayrılmayı düşünüyordu fakat bir türlü başaramıyordu. Yaşadığı şeyler yüzünden morali bozuktu ve bu süreçte de istemeyerek de olsa ona yansıtıyordu. Onu çok fazla seviyordu. Ama yorulmuştu da.
Mutfağa bir şeyler atıştırıp düşüncelerinden kurtulmaya gitti. Yine geç saatte gelen babasına takıldı gözü. İş yerinde çok yoruluyordu babası. Evde çalışan tek kişi oydu. Dört kişilik bir aileye tek başına bakıyordu.
Evet, Seungmin'in de bir ablası vardı. Onunla da tıpkı Hyunjin'in kendi ablasıyla anlaştığı gibi güzel anlaşıyordu. Ama annesiyle işler öyle değildi. Ne annesi oğluna ilgi gösteriyordu ne de oğlu annesine. Bu bir süredir böyleydi.
Seungmin annesine çok değer verirdi. Ama annesi ona garip davranıyordu sanki.
"Seungmin, oğlum?"
Babasının sesini duymasıyla irkilmişti.
"Yine düşüncelere daldın Min-ah."
Elindeki poşetleri mutfağa koyarken oğlunun son zamanlardaki hâlleri gözünden kaçmamıştı Bay Kim'in.
"Bir problem mi var Min? Bana anlatabilirsin biliyorsun değil mi?"
Oğluna yaklaşıp sarıldığı zaman Seungmin de kollarını babasına sarmıştı.
"Baba... annem sence de bana garip davranmıyor mu?"
Seungmin'in sorusuyla afallamıştı Bay Kim.
"Nasıl yani oğlum?"
"Ne bileyim... Normalde böyle düşünmüyordum ama son zamanlarda çok gözüme batmaya başladı."
Hafifçe yutkunduktan sonra elini oğlunun omzuna koydu.
"O senin annen Min. Zor zamanlardan geçiyor biliyorsun. Kaç yıldır kanserle savaşıyor annen. Bu zamanlarda sana vakit de ayıramıyor. Ama bu seni sevmediği anlamına gelmiyor."
Seungmin çok sorgulamazken babasını öpüp odasına gitti. Tam kapıyı kapatacakken babası seslendi.
"Seungmin, yarın Hyunjin'i akşam yemeğine çağırsana. Bak patlıcan aldım bugün, en sevdiği yemekten yaparım."
Bay Kim yaptığı şaka üstüne gülerken oğlu da ona eşlik etti.
Hyunjin hiç sevmezdi patlıcanı.
Babasının bildiği bu detaya gülerken birden yüzü düştü. Şimdi araması gerekiyordu onu. Ama en son küçük bir tartışma yaşamışlardı. Umarım bir sorun olmaz deyip odasına girdi. Hyunjin'i arayıp açmasını bekledi.
⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
we broke up, mom • hyunmin
Fanficİkilinin ilişkileri büyük bir sarsıntıya uğramıştı ve önlerinde iki seçenekleri vardı: Ya hiçbir şey olmamış gibi devam edeceklerdi Ya da içlerinden biri 'dur' diyerek buna bir son verecekti. mini fic.