Tılsım
Tılsım kursta ilk tanıştığım öğrenciydi. Sağlık raporu almak için gittiğim hastenede karşılaştım önce. Sonrada kursa geldiğimde odamda. Aslında iyi bir kızdı ama başlarda anlaşamıyorduk. İkimizde fazla agresiftik. Ailelerimizin yanından ayrılmak ilk zamanlarda bize iyi gelmemişti.
İlk oda arkadaşım oydu. Sessiz sakin bir kuz gibi gözükebilirdi ama aslında fazlasıyla sinirliydi. En ufak bir şeye dahi patlardı. Saatli bomba gibi bir şeydi.
Bir sesi vardı, anlatamam. Şarkı dinlemeyi severdim, onun sesinden dinlemeyi ise ayrı severdim. Sesi birçok sanatçıya taş çıkararak türdendi.
Tam bir Semicenk hayranıydı. Kurtuluş ve Burak'ı da severdi ama Semicenk onun için başka bir şeydi. Oyleki kolu da Semicenk yazan bir bilezik dosyasındada Semicenk'in posterini taşıyordu.
(Bence onun sesi onlardan bile iyiydi.)
Cömert mi yoksa cimri mi olduğunu bir türlü anlayamadım. O birazda karşısındaki kişiye göreydi sanırım.
Ne kadar kırılsakda onun bu sert mizacına hayran kalırdım. Hiç kimse için kırılmazdı o. Ağladığını gördüğümü bile hatırlamıyorum. Ağlayabilir miydi, onu bile bilmiyorum. En güzeli buydu bence. Onun gibi olmak yani...
Öyle herkesle samimi olmazdı. Onunla samimi olmaksa emek gerektirirdi. Gerçi o emeğide herkes kaldıramazdı. Kendince bir çevresi vardı ve genelde o çevrenin içinde yaşardı.
Kendi çemberinin içinden çıkmaktan hoşlanmadığı düşünürdüm hep. Doğru mi bilmiyorum ama hala aynı düşünüyorum. Zekiydi ama oda fazla çalışmazdı. Umursamaz gibi görünürdü hep. Ama hocanın gözünde örnek öğrencilerden biri olmuştu.
İyi kalpliydi. Bunu herkes görebilirdi. Sadece herkes gibi değildi.
Seviliyorsun SeZe ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Yorumlarınızı bekliyorum. Su ana kadar en sevdiğiniz karakter hangisi oldu, yazın. Merak edersem uyuyamam🙃🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HABABAN-3
Non-FictionBiz bambaşka ruhların tek bir beden halinde birleşmiş haliyiz. Biz bambaşka insanlarız. Biz hep beraberiz. Biz birlikteyiz. Bizim ilişkimiz sıradan sınıf arkadaşlığından her zaman farklı olmuştu. Asla birbirimizi sıradan görmedik biz. Biz birbirimiz...