ESLEM

13 4 0
                                    

Tatlı mı tatlı bir kızdı. Onu hep severdim. Çok sevecendi. Sen şakrak biriydi. Zekiydi ve bunu çalışarakda gösteriyordu. Çoğu kişi severdi. Onu sevmeyen biri var mıydı bilmiyorum ama olduğunu düşünmüyorum.

Olamazdı zaten herhalde.

Sevimli ve düşünceli bir insan öldü Eslem hep. Kimseyi kırmazdı. Onuda çok kırmışlardı ama o hep sabrederdi. Çoğu zaman "Dayanamıyorum artık gideceğim"derdi. Bunu duyardım ondan ama dersleri veya ruh hali yüzünden değil arkadaşları yüzünden yaşardı bu anları.

Vazgeçmezdi kolay kolay. İyi bir insandı. Kötü bir huyu yoktu. Benim gözümde sınıftaki tek melek oydu sanırım. 👼🏻

Genelde Tılsım ve Meva ile takılırdı. Hocanın gözde öğrencisi oydu. Bu durum çoğu zaman diğer öğrencilerle arasını bozardı ama o hep masum olduğu halde olayın tam ortasında kalıverirdi.

Bu yüzden de çoğu kez kırıldığını görmüştüm ama çoğu zaman susmayı tercih ederdi. Korumacı bir insandı. Sınıfta sadece iki kişiyi savunduğunu görmüştüm nün. Değer miydi bilmiyorum ama savunurdu.

Bu savunmaları da çoğu zaman aramıza girmişti ve benim de bu konu hakkında onunla sözlü tartışmalarım vardı.

Savunduğu zaman haklı haksız ayırt etmezdi. Benimsediği kişileri devlet savunur gibi savunurdu.

Ağız yapısını Güzin ile benzetirdim. Sınıfta mahreçi olan ikinci kişiydi. Sahlam dersler çıkarırdı.

Gulerr yüzlüydü. Severdim onu.

Velhasıl o her şeye rağmen en iyisiydi...

Seviyorum seni Sağlık...

❤️❤️ ❤️

Öhöm, öhöm. Yorum kısmı aşağıdaydı değil mi???

HABABAN-3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin