Gözümü açmıştım belki hayata belki karanlığa . Bilmediğim şeyler arasında ki klişelerden biriydi bu da.Benim adım Gece Arsal ismim gibi bi hayata sahipim ne yazık ki. Bazı insanlar geceleri sever bende severdim ama hayatın gerçeklerini görmeden önce. Geceler bazen tek sığınağın bazen de dertlerinin toplantısı olabiliyor.Ben 19 yaşında yaşamaya çalısan bir insanım. Yaşıyomuyum bende bilmiyorum. Bildiğim şey yaşamak bir uzay gibi karanlık ve gizemli. Herşey o gün başlamıştı.
11 Aralık 2013
-Anne doğum günü pastamı almadınızmı hala?
- Kızım şimdi babanla gidecez.Çok mutluyum bugün benim doğum günüm .9 yaşına giriyorum. Annem öğretmen aramızda kalsın ama babam bir ajan bende büyünce onun gibi bir ajan olcam.
Annemle babam benim pastam için dışarıya çıkmıslardı ama saatler geçti annemle babam ortalıkta hala yoktu .Yanımda anaannem vardı. Aradık ama tekefonların açmıyorlardı sonra bir telefon geldi annemgil sanıp çok sevinmiştim çünkü saat 9 du ve bugün benim doğum günümdü.Anaannem telefonu açtı ama gözleri dolmuştu . Bana sakin olmamı söyledi . Ben teleşlanmıstım . Annem ve babam vefat etmiş. Ben duyduklarıma inanamadım . Çünkü beni doğum günüm de yalnız bırakmazlardı onlara güveniyordum.Ama onlar beni bırakmıştı .Hayatım yıkılmıştı resmen. Ama beni en çok annem ile babamın öldürülmüş olması üzüyordu . Babam ajandı ve bunun gizli kalması gerekiyordu. Ben babamın mesleğini gizleyerek büyümüştüm.
Babamın ajanlık yaptığı mafya babam ve annemin benden almıştı . Ben O günden sonra aileme bunu yapanı bulacağıma dair söz verdim. Yıllarca anaannem ile büyüdüm. Ama o da beni 18 yaşımda geçen yıl yalnız bıraktı .Vefat etti benim üzerimde emeği çok. Anne babasız biri olarak büyümek zor . Lakin bana bakacak biri vardı. Hep bunla kendimi teselli ettim.Anaannem vefat etmeden önce üniversite sınavına girmiştim . Avukatlık istiyordum bunun için çok çalıştım. Ve kazandım şuan 1. yılındayım . Küçükken hep ajan olmak isterdim ama aileme bunu yapanları bulmak için kendime bir söz vermiştim. Bu adamın adı Gökhan Karakaya'ydı .Tek bildiğim şey ismi ve onu bulacağım.
Sabah alarma zar zor uyandım. Otobüs tıka basa doluydu. Dayanamayıp indim, yürüyerek gitmek huzur vericiydi. Arkadaşım Ada sınıfa yakışıklı biri geldiğini söyleyerek başımın etini yedi.
Tanışmak için yanında beni zorla götürdü. Ada'nın dediği gibi de varmış yani görünce anladım . Ela gözlü, kıvırcık saçlı,hafif yanmış yüzü ...
Ada dayanamadı;- Merhaba ben Ada. Arkadaşım Gece Arsal.
- Memnun oldum ,bende Ateş Karakaya.
Bizim sınıfı biraz tanıtıcak olsam ; Ada,ben ,Ezgi,Burak,Doruk, Ateş Karakaya. Doruk ve Ada benim lise arkadaşlarım. Doruk benden yıllardır hoşlanıyor anlıyorum ama arkadaşlığımızın bitmemesi için bişi söylemiyorum . Bilmezden gelmeye çalışıyorum.Karakaya soyadı duyunca bile içimdeki nefret büyüyordu resmen. Tahammülüm yoktu. Ada benim en yakın arkadaşım olduğu için her şeyini bilirdim o da beni bilirdi. Benim tedirgin olduğumu anladığı için kasvetli havayı bozmak istedi.
- Bugün sınıfça dışarıda biseyler yicez gelemek istermisin?
"Olur gelirim", dedi hiç düşünmeden. Ada numarasını istedi ben seni ararın dedi . Numarayı da almış oldu ,bilmiyordum neden böyle hissettim ama Ada ya sinir olmuştum.
Ateşin üstünde siyah bir pantolon ve siyah gömlek ve gümüs göz alıcı kol saati vardı . Çok iyi görünüyordu .
Yemek yedik iyi vakit geçiriyordum , Doruk bana çok yakın davranıyordu sebebini bilmediğim bi şekilde .Herkes Ateş'i tanımak istemişti. Sorular yağdırmaya başlamışlardı Ada ve Ezgi.
Ateş
- Ben Ateş Karakaya.Ezgi hemen atıldı " onu biliyoruz canım biraz kendinden bahset ,ailen ne iş yapıyor?"
Ateş bi an duraksadı lavobaya gitmek istediğini söyledi.Ben biseyler olduğunu anlamıştım .
- Ben bı telefon edip gelcem . Dedim hemen arkasından gittimLavobaya girmişti gerçekten . Ayak sesleri geliyordu ki orda duran içinde büyük bir bitki olan saksının arkasına geçim derken saksıyı kırdım . Tabi ki Ateş bunu gördü , ne yapacagımı bilemedim,telaşlandım .
O klasik yalanı söyledim ;" Küpemi kaybettim onu arıyordum pardon" dedim . Daha saçma bişi bulamadın mı Gece! Diye kafamın içi savaş yapıyordu, kalbim olması gerekenden fazla çarpıyordu,garip hissettidiyordum. Kendimi silkeleyerek "noluyor Gece kendie gel!"Ateş zeki birine benziyordu , anlamış olmalıydı yalanımı diye düsünürken Ateş
"Sizden çok iyi bir avukat olacağını biliyorum, ama iyi bir ajan olmuyormuş. Gece Arsal.
-ATEŞ KARAKAYA.
Benim sinirlendiğimi anlamıştı . Ama benim anlamadığım şey beni ilk görüşünde iyi bir avukat olacağımı nerden anlamıştı.
Bacağın kanıyor dedi ,tedirgin bir sesle . İçten bir sesti. " Teşekkür ederim" dedim . Yarabandı vardı yanımda onu yapıştırdım hemen. Ateş "Yarabandı ile olacak iş değil bı doktora gitmelisin "
- Gerek yok iyi böyle ,dedim.
Aklımı kurcalıyordu beni ilk görüşünde iyi bir avukat olacağımı anlaması. Dayanamadım sordum .
- İlk görüşünde benim iyi bir avukat olacağım kanısına nerden vardı? Dedim.Gözleri elaydı ama sanki gözleri kararmıştı bi an .
- Belki de ilk görüşüm değildir .
🌃🔥
Sizce Ateş ne demek istiyordu ?🔥
🌃
Sizce Gece mafyayı bulabilecek mi?
Bölümü kısa yaptım sevilirse devam edeceğim.
Bölümü nasıl buldunuz?
#intikam# #ihanet##mafya##nefret#Yeni bölüm geldi🥳🥳
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakıcı Duman
Mystery / ThrillerBir duman mıydı hayatı karartan? Dumanın ardındaki hayatmıydı hayatı kurtaran?