Başrolümüz Rosé, ona göre okuyabilirsiniz. Ya da isterseniz tamamen kendi perspektifinizden de okuyabilirsiniz seçim sizin
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Arabanın arka koltuğunda otururken sessizce dışarıyı seyrediyordum. Bulutlar olmasına rağmen hava açıktı ve o tatlı bahar havası içimi ısıtıyordu.
Ben, Lisa ve Jennie aynı arabadaydık. Gideceğimiz yeri tahmin edebiliyordum ama bunun hakkında hiç konuşmamıştım. Çünkü konuşsam da bir şey değişmeyeceğini ve üstüne benimle dalga geçeceklerini biliyordum. Düzenli olarak her ay olan şey zaten.
Kavşaktan dönerken Jennie'ye doğru baktım. Arabayı Lisa kullanırken yan koltuğunda Jennie vardı. Gözüm önce Jennie'nin yüzüne sonra da ikisinin ellerine kaydı. El ele tutuşuyorlardı. Her zamanki gibi. Zaten ilk tanıştığımız gün de el elelerdi ve buna rağmen bana asılmaları tuhaf gelmişti.
Birbirinize sahipken neden başka birini daha ilişkinize dahil etmek istersiniz ki cidden anlamıyorum. Bu soruların cevabını ilerleyen zamanda aldığım için de artık sorgulamıyordum.
Ve işte gelmiştik. Her ay geldiğimiz simsiyah dükkan. İsmini kırmızıyla yazarak sanki içinizde bir şeyler uyandırmaya çalışılıyor gibi görünen bu dükkana girmeden derin bir nefes aldım. Burası şehrin biraz dışında kalan bir sex shoptu. İşte yine başlıyorduk.
Kapıyı Lisa açıp bana eliyle geçmem için işaret yaptı. Arkamdan de Jennie ve Lisa girdi. Bizi görünce gözleri parlayan dükkan sahibi hızla yanımıza geldi ve artık bizi tanıdığı için ismimizle hitap etti.
"Mükemmel çiftimiz hoşgeldiniz, bugün sizin için ne yapabilirim" diyerek gülümsedi.
'Bu kadın da her geldiğimizde aynı şeyi söylüyor' diye düşündüm. Ve sanki her gelmemizde daha da göz alıcı oluyordu. Ya da sadece ışıktan dolayı gözüme güzel görünmüştü.
Giydiği dekolteli deri siyah elbisenin içerisinde koyu makyajı ve kırmızı rujuyla fazlasıyla dominant görünen bu kadından gözümü alamadığımı fark eden Jennie beni belimden tutarak kendisine doğru çekip Jisoo'ya gülümsedi ve konuşmaya başladı.
"Şimdilik her zamankilerden istiyoruz, yeni bir şeyler içinse biraz dolaşsak iyi olacak" derken bana bakıp göz kırptı.
Kendimi gülümsemeye zorladım ve ürünlere göz atan Lisa'ya döndüm. Çoktan gözüne bir şeyler kestirmiş gibiydi. Elinde tuttuğu kelepçeyi bana gösterdi.
"Bence bu son kullandığınızdan daha konforlu olabilir baksana etrafındaki püsküller ve yumuşak halkadan belli"
"Tabii olur, daha iyi olur" diyerek cevap verdim. Jennie ve Lisa ayrı ayrı arka tarafa ilerlerken ben olduğum yerde Jisoo ile birlikte kaldım ve konuşmaya başladık.
"6 aydır her ayın son günü buraya geliyorsunuz. Söyle bakalım bunun geçmişi var mı?"
Sorduğu soru ile başta titremiştim. Sorduğu sorudansa ses tonu ve sesindeki baskınlık tedirgin olmama yetmişti. Yutkundum ve cevap verdim.
"Aslına bakılırsa belki 7 ay, tanıştığımız ilk bir ay sadece barda toplanır ve eğlenirdik. Benimle daha çok eğlenmek istediklerini anlamam veya bunu bana itiraf etmeleri 1 ayı buldu sanırım"
Gülümsedi ve cevap verdi "Bana kalırsa iyi insanlara benziyorlar başta anlamaman normal gibi, şimdi de kötü davrandıklarını sanmıyorum" diyerek merakla cevabımı bekledi.
"Onlar tanıdığım en iyi insanlardan şüphesiz, ancak beraber olduğumuz zamanlarda bazen tanıyamıyorum onları. Bambaşka insanlara dönüşebiliyorlar, beni hiç üzmediler ama canımın yandığı doğrudur" diye cevap verdim ve gülümsedim.
Cevabımdan sonra Jisoo gözlerimin içine cesurca bakmaya başladı. Bu durum iyice rahatsız edici olmaya başlamışken Jennie bana seslendi.
"Tatlım buraya gelir misin sana bir şey göstermek istiyorum."
"İzninizle" diyerek yanından ayrılsam dahi gözlerini üzerimde hissettiğim kadından uzaklaştım ve Jennie'nin yanına geldim.
"Bu klipsler göğüs uçların için, onları sıkıştırıp sana daha çok zevk vermek amacıyla üretildi. Bu ay yeni bir şey almak istiyordum ve bunu beğendim sayılır, ne dersin sence olur mu?"
Ürünü elime alıp biraz inceledim. Arasına işaret parmağımı sıkıştırmayı deneyerek ne kadar sıkı olduğunu ölçmeye çalıştım kendimce. Sıkıştırdiktan sonra parmağındaki baskı ve renginin pembe beyaz bir renk almasıyla ne kadar sıkı olduğunu anladım ve "Sen nasıl istersen." diye cevap verdim.
Bunun üzerine gözlerimdeki tereddütü fark eden Jennie çenemden tutup gözlerimizin birleşmesini sağladı.
"Senin de istemediğin bir şeyi sana yapmayacağımı biliyorsun, korkunu anlıyorum ama şunu da bilmeni istiyorum sana zevkten çok acı verecek bir şeyi seçmem ve üzerinde de uygulamam bunu bil." dedi.
"Evet evet biliyorum sadece yeni şeylere karşı alışmam biraz zor oluyor biliyorsun, ama kabul ediyorum bunu beğendim." dedim.
Cevabım üzerine gülümsedi ve dudaklarımın üstüne kısa bir öpücük kondurdu ve tek eliyle nazikçe yanağımı okşadı.
Ardından Lisa geldi ve "Ben her zamankileri aldım tabii ufak değişiklikler yaparak siz ne yaptınız?" diye sordu
Elimdeki klipsleri ona gösterdim. Onları elimden alarak "Bence de bunları kullanmanın sırası çoktan gelmişti. Eğer bittiyse alışverişimiz gidelim" dedi ve tekrardan Jisoo'nun yanına kasaya geldik.
Jisoo gözleri benim üzerimdeyken hızlıca hesapladı ve faturayı çıkardı. Tam Lisaya faturayı uzatırken faturayı ani bir hareketle kendine doğru çekti ve "Bir teklifim var" dedi.