Hi gays bro
Bindik bi' alamete gidiyoz kıyamete•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Chaeyoung, Jennie'yi birkaç gündür görmediği için onu özlemiş ve evine gelmişti. Zamanlaması çok iyi değildi, kapıyı çalmadan evde bir parti verildiğini anlamıştı ancak umursamadan kapıyı çaldı.
Kapıyı açan kişi Jennie'nin ev arkadaşı Jisoo'ydu. Gülümseyerek Chaeyoung'ı içeriye davet etti, sıcak bir sarılmadan sonra Jennie'ye seslenip gözleriyle Chaeyoung'ı gösterdi. Jennie Chaeyoung'ı beklemiyordu bu yüzden şaşkınca yanındaki arkadaşlarından izin isteyerek kızların yanına geldi. Jisoo onları yalnız bırakmak istercesine ikisine de gülümseyerek yanlarından ayrıldı.
Chaeyoung müziğin sesinden dolayı Jennie'nin kulağına yaklaşarak "beni davet etmediğin için üzülmeli miyim yoksa bunu telafi edeceğini bildiğim için sevinmeli miyim" diyerek geri çekildi ve özlediği kadına hasretle bakmaya, gözleriyle özlemini anlatmaya çalıştı.
Birbirlerine bakmayı ne kadar sürdürdükleri bilinmez kaybolup gitmişlerdi birbirlerinin gözlerinde. Birbirlerine bakarken adeta gözleri ışıldıyor, gözlerinin içi gülüyordu bu ikilinin. Jennie daha fazla bekleyemeyerek Chaeyoung'ın elinden tuttu ve kulağına eğildi "gel benimle" hızla merdivenlerden çıkmaya başladılar.
Üst kat aşağıya göre daha sessizdi, en azından birbirlerini rahat duyabiliyorlardı ancak müziğin sesi kendini hissettiriyor ve kulaklarına ulaşıyordu. Jennie Chaeyoung'ı koridorun sonundaki kapıya kadar ilerletti ve kapıyla arasına aldı.
O da çok özlemişti hasret kaldığı kadını ve daha fazla dayanamayıp dudaklarına yapıştı onun. Öpüşmelerinde fazlasıyla özlem ve tutku vardı. Nefeslenmek için ayrıldıklarında Jennie nefes nefese konuştu "gelmeni beklemiyordum, hala şaşkınım" Chaeyoung nefesini düzenleyip cevapladı "parti verildiğini bilmiyordum, yine de şansın benden yana olduğunu düşünüyorum" Jennie belli belirsiz kafa salladı ve tekrardan onu öpmeye başladı.
Kapıyı açıp içeriye girdiklerinde odanın boş olmadığını anlamış olsalar da umursamadan devam ettiler ve yatağa doğru ilerlediler. Jennie Chaeyoung'ı yatağa iterek üzerine çıktığında Chaeyoung hafifçe inlerken Jennie saçlarını sağ tarafına atarak Chaeyoung'ın boynuna doğru yöneldi ve önce nazikçe öpüp sonradan dişleri arasına aldı. Chaeyoung inlememek için zor duruyordu.
Jennie Chaeyoung'ın boynuna sıcak nefesini verirken kulağına doğru fısıldadı "annecik küçüğünü çok özledi, bugün onun için nelerin var göstermek ister misin?" Chaeyoung hızlıca nefes verdi ve konuşmaya başlayacakken kulak memesini emen dudakları hissedince nefesi kesildi. Ardından nefes nefese konuşmaya başladı "istediğin her şeyi vermeye hazırım annecik".
Odadaki diğer kişi yani onları izleyen Lisa da izlemeyi bırakıp yatağa doğru gelirken yavaşça Jennie'nin saçlarını elinde topladı ve kendisine bakmasını sağladı. Kedi gözleri kısılan kadın hızla Lisa'nın dudaklarına yapışıp ateşli bir öpüşme başlatırken Chaeyoung çaresizce onları izliyordu. Jennie bunu küçüğünü kıskandırmak için yapmıştı, öpücüğün bir anlamı yoktu.
Chaeyoung, Jennie'ye ondan izinsiz dokunamazdı bu yüzden dikkatini çekmek için bir şeyler yapması gerekiyordu. Dikkatini çekmeyi umarak ona doğru sürtünmeye ve daha fazlasını istediğini gözleriyle anlatmaya başladı.
Anneciğinden izinsiz kendisine de dokunmasi yasaktı ve etrafında Jennie gibi bir kadın varken her saniye kendisiyle savaş vermek zorunda kalıyordu. Uzun zamandır Jennie küçüğüne istediğini vermeyerek onu yeterince zorlamıştı zaten ve şu an tatmin olmaya çok ihtiyacı vardı.