Can
-sabah yine alarmdan önce kalkmıştım uyuyamıyordum düzgün bir şekilde son zamanlarda , nedeni anlamamıştım sanırım şirket , yer altı falan derken baya bi yoruluyordum ve evet yer altı, bir mafyayım babamdan devralmak zorunda kaldım daha 14 yaşımda iken .Ailem gözümün önünde öldürüldü . Mafya kurallarıydı bunlar eğer kurallar çiğnenirse gözünü bile kırpmadan ailen dahi olsa öldürmek zorundasın . Şuan 24 yaşındayım genel olarak şirket ev şeklinde takılıyorum aslında başka mekanlarımda var bar , restorant gibi oralara da arada sırada uğruyorum . Sorucak olursanız hayatımda biri yok yer vermeyide düşünmüyorum şuana kadar hayatımda yer verdiğim kızların gözü paramdaydı beni ben olduğum için sevmiyorlardı onlar benim paramı seviyorlardı . Bu yüzden kimseyi istemiyordum . saat daha 5:43'tü yataktan kalktığım gibi banyoya gidip soğuk bir duş aldım rutin işlerimi de yapıp banyodan çıktım . Kendime kahve yaptım kahvaltı pek sevmezdim. Çalışma odama geçip ihalelere baktım , ve yine yazım yalnışları gibi yalnışlar gördüm her detaya takılan takıntılı birisiyim ve şuana kadar yanıma aldığım sekreterler hep yalnışlar yaptılar bir tane bile işini doğru yapan bana denk gelmez be . Bu sekreteride kovucaktım . Şuana kadar kaç sekreteri işten çıkardım bilmiyorum .Umurumda da değil işlerini düzgün yapsalardı onlarda.Bir saat kadar da ihalelere baktıktan sonra beyaz gömleğimi ve siyah pantolonumu giyinip odamdan çıktım . Araba anahtarımı da alıp evden çıktım. Evim şirkete yakındı zaten 20 dakika içerisinde şirkete geldim ve geldiğim gibi danışmadaki koraya sekreterimi işten çıkarmasını ve saat 2 deki toplantıya kadar bana yeni sekreter bulmasını söyledikten sonra odama geçtim...
Sıla
Sabah tabikide yine kuş sesleriyle birlikte- şaka şaka tabikide iphone telefonumun hayattan soğutan alarmıyla uyandım. Saat daha 8:45 ti Bi on dakika kadar tavana bakıp hayatımı sorguladıktan sonra kalkmaya yeltendim aşırı üşengeç biriydim resmen uyku beni kendi içine doğru çekiyordu . Kaç haftadır sürekli ama sürekli şirketlere başvuru yolluyurdum staj yeri bulmam gerekiyordu bir türlü , beni hiç bir yer kabul etmemişti şuan yarı zamanlı bir barda çalışıyordum geçimimi ve masraflarımı karşılamak için daha 20 yaşında olmama rağmen bu sorumluluğu üstlenmiştim . Mecburdum ailem beni çok küçükken terk etmişlerdi onlar için yasak olan bir aşkın tek gecelik hatasıydım . Tabikide yetimhanede büyüdüm ve ordaki ortamda pek iç açıcı değildi 16 yaşıma geldiğimde kaçtım ve size çok saçma gelebilir ama beni aramaya tenezzül bile etmemişlerdi. Geçmişi düşünmekten sıkılıp sıcak bir duşa girdim . Banyodaki rutin işleri halledip giyinmek için odama girdim evim zaten küçüktü tek kişi olduğum için 1+1 evde yaşıyordum . Gözüme dolabımdan çok güzel bir kombin kestirdim bugün yine staj yeri aramakla geçicekti günüm ama olsun kombin yapmayı severimm.Altıma siyah bir, dizimin bir kaç parmak üstünde biten bir etek giydim üstüne ise dar bir siyah tişört giyip eteğimin içine soktum . Valla taş gibi karıydım söylemesi ayıptır kendimi çok seviyordum üstümü giyinmiştim , sıra saçımdaydı belime kadar gelen siyah saçlarımı öndeki perçemlerimi ayırarak topuz yaptım . Tam makyajıma geçeceğim esnada telefonum çaldı . Baktığımda bir numara vardı başvurduğum şirketlerden biridir deyip açtım öyleydi de zaten.
-Merhabalar Sıla Kara'ylamı görüşüyorum?
-Evet buyrun benim
-Efendim sekreterlik başvurunuz onaylandı Can Bey'in çok acil bir şekilde sekretere ihtiyacı olduğu için iş görüşmesi olmadan işe alındınız zaten sizin hakkınızda bilmemiz gerekenler burda yazıyor
-Tamamdır teşekkür ederim kaç gibi şirkette olayım?
-Efendim saat 14:00 da toplantı var yani bir yarım saat içinde gelirseniz çok güzel olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sekreterim
ChickLitNormal bir şirkette çalışacağını sanan Sıla, Can'ın evinde kalmasıyla tüm gerçekleri öğrenir.