SılaSabah 5'te nefes alamayarak uyanmıştım,astımım tutmuştu garip uykudayken tutmazdı hemen ilacımı alıp derin bir nefes aldım. Astım genetik olan bir şey olması gerekirken bizim ailemizde astımı olan tek kişiydim annem beni doğurmak istemediği için sürekli bana hamileyken sigara içmiş,alkol tüketmiş ve beni de öldürebilecek ne varsa hepsini denemiş ama pes etmemişim ben hayata tutunmuşum.
Derin düşüncelerimden çıkarak kafamı dağıtmak için telefonumu elime aldım ve beklemediğim bir bildirimi görmemle telefonla bakıştık
"@can.korkmazofficial sizi takip etmeye başladı"
Adam sadece 2 kişiyi takip ediyordu, Şirketinin hesabı ve ben-
Sanırım bu kişi benim Yunan tanrısı olan patronumdu.
Zaman kaybetmeden hemen profiline girdim ve evet ta kendisiydi.Sadece 2 gönderi paylaşmıştı zaten ve ikisini de görmek..
Bu adama karşı çekiliyordum nedenini bilmediğim halde seviyor muyum belli bile değil daha önce kimseye karşı böyle garip duygular hissetmedim ki ben.Gönderilerine baktım ve bakmamla ağzım açık kaldı.
@can.korkmazofficial 🤡
@irem.ay,@sedat.aydogan ve diğer 687.530 kişi beğendi .
Yorumlar kapatıldı.
@can.korkmazofficial 🎃
@irem.ay,@sedat.aydogan ve diğer 687.530 kişi beğendi .
Yorumlar kapatıldı.
Bu adam ciddi bir şekilde bir Yunan Tanrısı olabilirdi.
Biraz daha takıldım telefonda ve uyuya kalmıştım yine, saat daha 8:15 ti ve benim 9 da hazır olmam gerekiyordu.
Yine hayatı sorgularcasına tavana bakıyorken az kalsın uyuyakalıyordum.Hemen kalktım ve kendimi sıcak suyun altına bıraktım. Kendime gelmek için soğuk suyla duş alıcak niyetim yoktu. Banyodan çıkıp hemen kombin yapmaya başladım. Aklımda bir kombin vardı aslında ama olur mu olmaz mı bilmiyordum deneyip görecektik. Krem rengi bir pantolon alıp üstüne de koyu yeşil bir crop giydim. Aklımdakinden daha güzel duruyordu. Zaten düz olan saçlarımın üstünden düzleştiriciyle geçtim ve açık bıraktım.Saate baktığımda 8:48 olduğunu gördüm.YUH AMA DAHA MAKYAJ YAPMADIM, neyseki saat 9 da Can alıcaktı beni. Hemen sade bir makyaj yapıp evden tam 9 da çıktım ve Can'ın arabasına doğru ilerdim.Dakikti.Tam 9 da evimin önündeydi.
Arabaya girmemle o hoş koku yine burnuma doldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sekreterim
ChickLitNormal bir şirkette çalışacağını sanan Sıla, Can'ın evinde kalmasıyla tüm gerçekleri öğrenir.