²☆

2.3K 147 405
                                    

•1 Hafta sonra•

1 haftam gayet iyiydi bugün salı günüydü,özel kişiler geleceği için hepsine ayrı garson tutulmuştu ayrıca istediklerini yapabilirlermiş bizde zorunluyduk.

Ben Hwang Hyunjin diye birinin hizmetini yapcaktım.

Şuan onları bekliyorduk.

Gelmişlerdi, hepsi genç ve yakışıklıydı hepsinin adı aklımdaydı.

Bangchan, Lee Know, Hwang Hyunjin, Changbin ******

Hwang Hyunjin denilen kişi aşırı yakışıklıydı ama ürpertici ve soğuk biriydi, dolgun dudaklı, uzun parmaklı kemikleri belli, kaslı iri burnu, gözleri ve siyah saçları ile harikaydı.

S: Felix

F: Evet patron

S: Hwang Hyunjin'in yanına git.

F: Tabiki!

Changbin ve Bangchan denilen kişiler sevgili olmalılar öpüşüyolardı.

Hepsini tanıma nedenim kapıdaki güvenliğin sorduğu sorulardan tanıdım..

F: Hoşgeldiniz Hwang Bey, Ne isterdiniz?

Hyunjin'den

Buraya kafa dağıtmak için gelmiştim, ama bizimkilerde gelince "özel konuk" olduk, yanıma biri geldi ona baktığımda harika bir erkekti süt gibi kalp dudaklı, küçük burunlu sarı saçlı harikaydı, onu becermek bile isterdim ne güzel inler..

H: Votka alim.

F: Tabi efendim bekleyin.

Onu giderken izliyordum giydiği etek çok güzeldi..

Elindeki kitab düşünce eğildi, o kalçası harika..

İlk görüşte? Böyle hissetmem saçma.

Herneyse yarına unuturum biraz zevk alsam sorun yok.

Yanına geliyordu.

F: Buyrun, ben gidiyorum seslenirsi-

H: Gitme.

F: Peki

H: Adın ne

F: Felix, Lee Felix.

H: Sen yabancısın sanırım

F: Evet Avusturalyalıyım.

H: Tamam kucağıma otur.

F: Ne-!

H: Duyamadım?

F: Özür dilerim.

Felix'den

Bu adam fazla mı emir vermeyi seviyor!?

Herneyse yarına bitecek bunlar, ama bu adam harika.

H: Kucağıma dedim bacağıma değil, ayrıca bana dön ve sandalyeye oturur gibi otur!

Ne diyordu bu.. Tanrım..

Ona dönük oturdum penisinden uzaktım ama beni tam penisine getirdi..

F: Ah..

H: Ahm.. Zıpla!

Yaptım,inliyordum beni zor duruma getirdi penisi şişmişti..

Koşarak yatak odalarına gidip yatak ucuna oturdum.

Hyunjin Felix'i takip edip arkasından sırıtarak geliyordu, kapıyı kilitleyip kapatmıştı.

Hyunjin yatağın üstüne çıkıp bacaklarını açıp Felix'i yatak ucunda kucağına almıştı.

H: Demek koşup gidiyorsun ikimiz zor durumda kalmışken bunun cezası var Lee.. Bunu bir gecelik sanma bir bakmışsın evimde yatak odamda inleyerek gözünden yaşlar akıyor.. Sesin özellikle kendin gibi masum değil ama sen seksisin ayrıca tatlı Felix senle olsam acaba aşk hayatım güzel mi olur? Bunu ben belirlerim zorla veya kolayca Lee, sadece bugün benimsin belki hep benle olursun benle olursan odadan bile çıkamazsın konuşmayı bile unutabilirsin..

Felix'den

Bu adam.. Ne diyor? Ayrıca ben kimse ile sevişmedim bile!

F: Ben kimse ile olmadım! seni tanımıyom bile!

H: Tanıma Felix ben seni istersem 1 dakkada aratıp bulurum ben önemli değilim sen önemlisin, ayrıca ilk benle olursun sonun benle olur Lee!

Felix'den

Bu adam cidden... Psikopat? Dur bir saniye ben eğer onu seversem kedi gibi davranırım bu onu azdırır! Ama sever miyim ki? Yakışıklı biri ayrıca gerçekten birbirimize ısınırsak ben ondan fazla sex isterim Tanrım.. Ne düşünüyorum ben!?

Hyunjin Felix'in üstünü bir çırpıda çıkartıp yatağa uzandırdı.

•••π

Hehehe burda kestim🤪🤪🤪🤣🥲🖕😞

Herneyse güzel mi ❤❤🤩🤩😍🍑😚😏😏

Geç atiom internetsiz kopekim bide okulda var hic bakamayabilirim telefona yassrrak gelip bana sokulcak gibi

Neyse BBB

500 Kelime

Sizi seviyorum😘💗

Bys bebek

CatLİX○{Hyunlix Daddyking}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin