9✪

1.4K 89 31
                                    

Saat gece 01.05

Felix uyuyamıyordu, kıpkırmızı haldeydi..kızgınlık dönemi.

Kulak ve Kuyruğu çıkmıştı..

Hyunjin'in yüzü Felix'e doğru dönük uyuyordu Felix ise arkasına dönüktü..

Felix kalçasını Hyunjin'in penisine doğru getirip hafif sürtünmeler bırakıyordu, hatta hafifçe hızlanmıştı..

Hyunjin gözlerini hemen açtı, Felixi kedi halinde ve ona surtunmesini beklemiyordu.. Hyunjin hafif hafif sırıtıyordu Felix'in minik iniltileri onun kulağında zevkli bir ritimdi.

Felix kendini sürterken kalçasının tutulduğunu hissetti.

F: Hmm B-babacığım

H: Bebeğim ben uyurken kendini mi rahatlatıyorsun? Tch tch..Bana bak bebeğim

Felix şişmiş dudakları ve kırmızı yanakları ile Hyunjine sanatdı..

H: Bu halin ne bebeğim?..

F: Kızgınlık babacığım mhmm

H: Beni uyandırsaydın bebeğim hallederiz..

Hyunjin yavaş şekilde uzun damarlı parmaklarını Felix'in şortunun içine sokarak Penisi kaplamıştı.

Felix parmakların değmesi ile kendinden geçmişti zaten..

Hyunjin yavaş yavaş çekiştiriyordu küçüğünün o zevk alan yüzü onu bitiriyordu.

Hızlanmıştı.

Felix 20 dakikada boşalmıştı.

Hyunjin kendi üstünü çıkartıp Felix'i de soymustu.

Hyunjin Felix'in karşısına geçip, bacaklarını aralatmıştı, iki uzun parmağını Felix'in ağzına göndermişti Felix parmakları emerken bile zevk içindeydi..

Hyunjin yeterli olduğunu düşünerek, parmağını çekip Felix'in deliğine göndermişti.

F: Ahmm babac-ığım hrrr..

Hyunjin hafif akan sıvı ile bıyık altı sırıtıyordu.

Hemen elini çekip penisi cekistirmeye başladı.

Felix Hyunjin'i izlerken kendinden geçiyordu..

F: Gir içime artık sahip!

H: Sahibinim ben senin sus yaramaz kedicik

F: pekii babacığım..

Hyunjin Felix'in içine girmişti, Felix damarlı olan sis penisi iliklerine kadar hissediyordu.

F: Mhmh ah..

Hyunjin Felix'in dibini kadar gittiğinde ileri geri yapmaya başlanmıştı.

Felix dudaklarını ısırıyordu. Gözleri havaya kalkmaktan agrimisti.

Hyunjin Felix'in tatli noktasına gelince Felix en zevkli iniltisini bıraktı, Hyunjin aynı yere 8 defa vurunca ikisi aynı anda boşalmıştı.

H: Hm bebeğim gel kucağıma.

Hyunjin Felixi kucağına alıp boyun kısımlarını ısırıyordu, penisi Felix'in içindeydi ve minik elleri tutuyordu.

Felix içindekine mi, boynundaki zevkemi kaptirsa kendini bilemiyordu minik ve zevkli iniltiler vardı.

Hyunjin Felix'in meme ucunu emip çekiştiriyordu küçüğünün zevki artmıştı.

: Babacığım e-elimi bırak saçlarını çekiştirim..

Hyunjin Felix'in elini bırakıp bacaklarını okşamaya başlamıştı.

Felix üç taraftaki zevkle bitiyordu.

İkisi bosalsada bu devam etti... Sabah saat 09.00 olmuştu..

•••
Smut olsun dedim😻🤫

Umarım sevdiniz muck muck💓💓

CatLİX○{Hyunlix Daddyking}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin