Tanıtım

18 2 2
                                    

Merhaba. Beni eski hesabımdan beri takip edenler bu bölümü geçebilir.

Ben Elif Nisa Özbolat. Küçük yaşta yazarlık hayali kuran bir kızım. 8. Sınıfım ve lgs öğrencisiyim. Antalya Hamza taş imamhatip orta okulunda okuyorum. O okulda olan varsa tanışabiliriz. Yaşım hâlâ küçük olsada şimdiden kariyerimin peşinde koşuyorum. 8 Yaşında iken yazar olmayı kafama koydum. İlk kitabım Düşmanlar adındaki Romantik,Komedi,Dram kitabımı yazdım. O zamanlar ne annemin telefonu vardı, ne benim. Teyzemin telefonuyla yazmıştım. Bir Bangtanpink kitabıydı, Voleybol seçmeleri için yarışan Blackpink ve Bts i konu alıyordu.

Maalesef kardeşim teyzemin telefonunu tuvalete attı ve benim yazarlık serüvenim başlamadan bitti. Telefon gidince dolayısıyla Wattpad gitti.

Aynı hatayı yine yaptım üstelik üst üste. Olaydan uzun zaman geçti 10 yaşında iken annemin telefonuyla I love you (jirosé) ve Kalbin sesi kitaplarımı yazdım aradan 1 buçuk yıl geçti  hâlâ I love you yazarken, teyzem eski telefonunu bana verdi. Telefon Samsung j4 tü ve iğrençti. J7 bile kötüyken 4 nasıl iyi olsunduki zaten. 1 yıl boyunca o telefondan devam ettim.

Annemin telefonundaki şifreyi bilmediğimden yeni hesap açtım. Bu Cumartesi A24 te kavuştum. Gerçekten mükemmel ötesi bir telefon. Eski şifresine unuttuğum için bu hesabı açtım. Eski hesabıma bir istek gelmişti. Ailesi ve çevresinin baskısı yüzünden intihar eden bir kız adına. Kabul ettim ve yazmaya başladım. Umarım beğenirsiniz♡

Ay IşığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin