Čtyři

142 21 2
                                    

,,Budeme to mít tak akorát," zamumlal Naruto o dobrých dvacet osm minut později, ,,a to jsme ani nestihli nic rychlýho udělat na zobání."

,,Možná jsem se měl stavit cestou aspoň pro chlebíčky," přitakal Sasuke zadumaně.

,,Hele, tak... tak co kdyby si pro toho svýho kamaráda dojel sám a my bysme tu mezitím s Narutem udělali nějaký jednohubky nebo přichystali něco jinýho?" nadhodil Lee.

,,To je skvělej nápad," zazubil se potěšeně blondýnek, ,,Aspoň si cestou sem stihnete vyměnit co nejvíc choulostivejch drbů."

Sasuke si jenom odfrknul a protočil očima, než se ušklíbnul a přikývnul.

,,Fajn, tak já pro něj dojedu sám."

,,Jeď opatrně, venku bude touhle dobou začínat špička," usmíval se na něj blondýnek.

Tmavovlásek jenom zamručel něco o tom, že on vždycky jezdí opatrně a že se o něj vážně nemusí bát, než se s nimi rozloučil, odešel se obout a chviličku na to už bylo slyšet jenom bouchnutí vchodových dveří.

,,Závidím vám," vydechnul posmutněle Lee, když osaměli, ,,Fakt vám hrozně moc závidím."

Blondýnek vytáhnul prkénko a nůž a natáhnul se po sáčku s nakoupenými rohlíky, aby je mohl rozkrájet na kolečka.

,,Musíš se už konečně rozhodnout, kámo," odvětil mu pak, ,,Nemůžeš pořád jenom slepě věřit v to, že se to zase jednou změní a vy dva budete šťastný a spokojený jako na začátku. Žádnej vztah není bez mráčků, to neříkám, ale nad váma jsou ty mračna stažený už hrozně dlouhou dobu a já tě prostě už nechci vidět nešťastnýho a utrápenýho... V tomhle jsem bohužel se Sasukem zajedno. Váš vztah už nikdy nebude jako dřív. A nechci ti tímhle, co říkám, ubližovat, jen... si myslím, že už je na čase udělat ten krok a poslat ho do háje."

,,Když... když já ho mám pořád rád, Naruto. Pořád ta špetka ty lásky k němu ve mě pořád je," zakňučel a přistoupil vedle něj.

Rukama se zlehka opřel o linku a černýma očima sledoval, jak jeho kamarád krájí pečivo.

,,Podle mě se spíš bojíš toho, jakej bude mít váš rozchod následky. Ukončení vztahu není pro žádnou stranu lehký, ať už je důvod jakejkoliv, ale... moc dobře víš, že já a Sasuke ti pomůžeme jak moc to bude možný. Nebudeš na to sám, to se nemusíš bát," pousmál se na něj přátelsky, ,,Možná ti třeba tenhle víkend otevře oči a ukáže ti, že je ti bez Nejiho vážně fajn."

***

O několik dlouhých minut později, možná o dobrou půlhodinku, si už Lee podával ruku na seznámení s pohledným rudovláskem, který se mu představil jako Sabaku no Gaara. Sice se na kratičký momentík zarazil nad tím, jak moc černé kruhy má kolem očí a netušil, zda je to z velké vytíženosti a nedostatku spánku, nebo jestli to jsou opravdu kvalitní linky, a také nad tím, že to byl první člověk, které spatřil s tetováním na čele. Avšak myšlenky o zvláštním vzezření hodně rychle zapudil, protože nebyl tím, kdo by člověka soudil podle toho, jak vypadal.

Gaaru samozřejmě už v autě Sasuke informoval, že na víkend budou mít jednoho hosta navíc a ve zkratce mu shrnul události posledních několika dní. Jeho příteli ze školy to vůbec nevadilo, vlastně to vypadalo, že byl i rád, že jich nakonec bude víc. S lehkým úsměvem na rtech mu sdělil, že mu to připomíná školská přespávací léta.

,,Tak se přesuneme do obýváku, ne?" nadhodil se zářivým úsměvem Naruto a promnul si ruce, ,,Nachystali jsme tam s Leem nějaký občerstvení."

Druhá šance na lásku [ NejiLee, GaaraLee, SasuNaru] ✓  Na přáníKde žijí příběhy. Začni objevovat