Hayal Edebiliyorsan İmkansız Değildir.Bölüm2

118 5 0
                                    

Hayal Edebiliyorsan İmkansız DeGildir.Bölüm2
Oyuncular:SS501, Ayşe, Pelin, Aybüke,Zehra ve Binnur
Kızlar meraklarından günde 20kere maillerini kontrol ediyorlardı. Ama bir sonuç göremiyorlardı. Aradan 20gün geçti kızlar yine bir aradaydılar.Pelin bilgisayarın başındaydı.E-postasına girmişti ve birden üniversiteden mail geldiğini gördü. Ve kızlara bağırdı.

-Pelin:Kızlarrr..,Koşunn.

-Kızlar: Ne oldu Pelin?

(Pelinin heyecandan dili tutulmuştu.Konuşamadı ekranı gösterdi.)

-Zehra :İnanmıyorum yanıt mı gelmiş?

-Aybüke: Hangi ara gönderdiler.Ben neden görmedim?

-Ayşe: Açsana Pelin ne duruyorsun?

-Pelin:Kolaysa sen aç Ayşe.

-Zehra: Bizde e-postamızı açalım kızlar. Bizede göndermişler mi?

-Aybüke:Banada cevap gelmiş :O

-Ayşe: Banada göndermişler.

-Binnur: Bana göndermemişler :/

-Pelin: Ciddi misin?

-Binnur: Gerçekten bana yanıt göndermemişler :/

-Zehra: Banada gelmemiş :'(

-Ayşe : İnanmıyorum.

-Aybüke:Bu ne demek yaa?

-Binnur: Bilmiyorum off yaa :'

-Zehra : Ama neden bize göndermediler? Bizim suçumuz ne? İyide olsa kötüde bir dönüt göndermeleri gerekiyordu.

-Pelin: Bekleyin bakalım kızlar. Daha belli değil belki sizede cevap gelir. Sabırlı olun.

Aybüke,Pelin ve Ayşe korkularından maili açmaya cesaret edemiyorlardı. Çünkü sonucu öğrendiklerinde yıllardır hayalini kurdukları gerçekleşebilir ama tam tersine bütün hayalleri suya da düşebilirdi. Bu onlar için bi nevi dönüm noktası gibi bir şeydi. Eğer kabul edildilerse bunun mutluluğunu nasıl paylaşacaklardı? Diğer arkadaşları üzgünken onlarda mutlu olamazdı :/ Ama öğrenmek zorundalardı. Elbet bu gerçekle yüzleşeceklerdi. Kaderden kim kaçabilirdi ki?

Sonunda kızlar karar verdiler. Kimin sonucu ne olursa olsun. Diğeri için mutlu olacaktı. Tabi herkes hep birlikte gitmeyi ister ama bazen bu mümkün olamayabiliyordu. En sonunda Ayşe dayanamadı Pelinin e-postası açıktı ondaki mail'e tıkladı.

Pelin: Kendi mailin yokmuydu yaaa. Niye benimkini açtın ya!

( Pelin korkusundan ekrana bakamıyordu. Ekrana bakınca birde ne görsünler. )

-Ayşe: İnanmıyorum, bu gerçek mi? Ne yalan söyleyeyim bekliyordum böyle olacağını..

-Aybüke:Aslında bende tahmin etmiştim.

-Binnur: Hayırlısı artık yapacak bişey yok.

-Pelin: Noldu ya, birinizde bana söyleyinsene nolduğunu.?

-Zehra:Pelin neden kendin bakmıyorsun sonucuna?

-Pelin:Olmaz bakamam söyleyin.

-Kızlar:Hayır kendin bak. Bunu söyleyemeyiz.

(Pelin ekrana yavaşça bakar ve..)

-Pelin: Ben doğru mu görüyorum? İnanmıyorum cidden mi? Kabul edilmişim yani öyle mi?

-Kızlar: Evettt Pelinnn Hayırlı olsuun. Hayalin gerçek olduuu! (Diye bağırarak kucaklaştıklar.)

Ayşe ve Aybüke de dayanamayıp maillerini açtılar onlarda kabul edilmişti.

Ama Binnur ve Zehra için her hangi bir sonuç yoktu.

Binnur ve Zehra kendileri için üzülecekler mi? Yoksa arkadaşları için sevinecekler mi? Ne yapacaklarını bilemediler..

(Aradan iki saat geçti.)

Ayşe: Binnur e-posta adresini versene.

-Binnur:Napacaksın?

-Ayşe:Bir ver

-Binnur: telefonumda kayıtlı bak

-Ayşe:Tamam

(Ayşe Binnur a çaktırmadan e-postasını açtı. Üniversite onada mesaj göndermişti ayşe kimeye söylemeden maili açtı. Ve donup kaldı. Mesajı göstermeli miydi? Ne yapacağıı bilemedi.Ve kızları çağırdı)

-Ayşe:Kızlar bakın bi

-Pelin:Noldu?

-Ayşe:Binnurla Zehrayıda alın gelin yanıma

-Aybüke:Ayşe noldu kız?

-Ayşe:Suus ;)

-Binnur:Noldu Ayşe?

-Ayşe: Binnur canım şurdaki yazıyı çeviremedim ne yazıyor okur musun ya?

(Binnur ekrana bakıp okur.)

Sayın Binnur Demirel Başvurunuz kabul edilmiştir. Sizi en kısa zamanda kaydınızı onaylatmanız için Seul National University'e bekliyoruz yazıyor kanka.

-Ayşe:Binnur ne okuduğunun farkındasın dimi?

-Binnur:Ne okudum? Ne okudum Ne okuduuuuum? :D

Ben? Kabul edilmişiiiiim inanmıyoruuum :D

-Zehra: Çabuk benimde e-postamı açıııın!

Zehranında e-postasını açarlar. Onada dönüt gelmiştir. Hemen okurlar. Ve o da kabul edilmiştir.

Artık onlar için sadece bavullarını hazırlamak kalmıştır.. Kore yolcusu kalmasın.. 2.bölüm sonu

-

Hayal edebiliyorsan imkansız değildirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin