Hayal Edebiliyorsan İmkansız Değildir Bölüm17

142 6 5
                                    

Hayal Edebiliyorsan İmkansız Değildir Bölüm17.

Aradan 1yıl kadar uzun bir zaman geçmiştir..

Kızlar ve oppaları her zamanki gibi normal görüşüyorlardır.. Ama o kadar sık görüşemiyorlardır...

Kızlar üniversitedeki derslere odaklanıp geleceklerini düşünerek tüm güçleriyle derslerine odaklanmışlardır. Erkekler ise her zamanki hayatlarındadırlar..

Ünlü olmak kolay iş değil..Sıkı sıkı programlarına uyuyorlar. Bu arada Heo Young Saeng'in askerden gelmesine 34gün kalmıştır.. Young Saeng'de askerden dönmeden önce kendini askerlik hayatında sıkı bir çalışmaya vermiştir. Askerliğin son dönemleri olduğu için dışarı izni pek olmuyor. Olsada eskisi kadar sık olmuyor. Ancak Ayşe ile telefonda konuşabiliyor.

Hyun Joong her zaman ki gibi çok sıkı bir şekilde çalışıyor ve Pelinle ilgileniyordu.

Aslında Pelin bu durumdan biraz şikayetçiydi. Çünkü Hyun'un daha çok işine odaklanmasını istiyordu. Onu engellemek istemiyordu. Hyun'a göre Pelin onu engellemiyordu. Ama Pelin'in içi rahat etmiyordu.. Ve sürekli tartışıyorlardı..

Hyun Pelin'in üniversitesine gitmiştir. Pelin'in çıkışını bekliyordur.Pelinin Hyun'un geleceğinden haberi yoktur.Pelin Hyun'u görür. İçten içe mutlu olsada somurtarak yanına gider.

Pelin: Hoş geldin

Hyun:Pek hoş bulmuş değilim.

Pelin: Hyun bu kadar sık görüşmesek iyi olur.

Hyun: Ne diyorsun sen Pelin?

Pelin: Öyle işte bu kadar sık görüşmeyelim.

Hyun: Neden? Benden çekiniyor musun? Beni görmek istemiyor musun artık? Yoksa başka biri mi..

Pelin: Saçmalama!

Hyun: O zaman neden benimle görüşmek istemiyorsun?

Pelin: Görüşmek istemiyorum demiyorum. Sadece bu kadar sık görüşmeyelim. Sana engel oluyorum ben. Senin daha çok müziğe şirkete yönelmen lazım. Tüm odağını müzik olması lazım. Seni ne kadar çok sevsemde... Müzik senin için çok önemli bunu biliyorum. O yüzden biz bu kadar sık görüşmeyelim..

Hyun: Bütün derdin bu mu?

Pelin: Deme öyle. Seni düşünüyorum.

Hyun: Beni düşünsen böyle demezsin. Benim ne hissettiğim biliyor musun?

Arıyorum açmıyorsun.

Mesaj atıyorum görüyorsun cevap vermiyorsun.

Buluşalım diyorum buluşmuyorsun.

Neden böyle yaptığını şimdi anlıyorum.. Bak Pelin. Sen istediğin kadar benden uzaklaşmaya çalış. Benim sana karşı hislerim ve ilgim azalmayacak. Seninle tanıştığımdan beri hayatım daha güzel.. Gökyüzü daha mavi.. Güneş her sabah daha parlak ışıldıyor. Artık mızmızlanarak uyanmıyorum günlere. Neden mi? Sen varsın günlerimde. SEN.! Anlıyor musun? Sen olduğun için senin varlığın sayesinde daha istekliyim hayata karşı müziğe karşı çalışmaya karşı hayranlarıma karşı.. Herşeye karşı daha çok istekliyim. Ve seni görünce daha çok canlanıyorum. Sen beni geriletmiyorsun merak etme. Senin sayende daha çok yükseleceğim. Bunu unutma.

Pelin: (gözleri dolmuştur.) böyle hissettiğini bilmiyordum. O yüzden uzaklaşmaya çalıştım. Özür dilerim :(

Hyun: Uzaklaşma konusunu bir daha sakın açma.

Pelin: Peki.

Hyun: Hadi birşeyler içmeye gidelim.

Pelin: Tamam ama ben ısmarlıyorum. Hatamı telafi etmek için. :)

Hayal edebiliyorsan imkansız değildirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin