8.Bölüm

141 8 9
                                    

{Evet hikaye yazıyorum.Neden mı?Kaplumbağa deden.Her neyse bu modası geçmeyen şakayı da yaptıktan sonra hikayeye devam edebiliriz.}

Tord=

Gece olmuştu , Tom benim yatağımda bende koltukta yatıyordum.Beni bir türlü uyku tutmadı , bir süre daha koltukta debelendim ama bir türlü uyku tutmadı.

Bir süre sonra telefonla oynamaya başladım ama oda bir işe yaramıyordu " Tom uyuyor mu? " diye düşündüm.Odama Tom'u kontrol etmeye gittim.

Odanın kapısını hafif tıklattım , içeriden sesler gelmeye başladı sonra kapıyı Tom açtı.

T🟦=Tord bu saatte neden ayakta sın?

T🔴=Sadece uyku tutmadı.

T🟦=Evet aslında bende uyuyamadım.

T🔴=Acaba bir şeyler mi yapsak?

T🟦=Tamam olur ama ne yapıcaz?

T🔴=Dışarıda gezelim olur mu?

T🟦=Bu kulağa hoş geliyor , tamam hadi gidelim ama önce üstümü giyeyim.

T🔴=Tamam.Bende üstümü değiştirmeliyim.

Dolabımdan klasik kırmızı kapışonlumu ve pantalonumu aldım ve Tom rahat giyinebilsin diye odadan çıktım , oturma odasına gidip kıyafetlerimi değiştirdim , gecelikleri mide katlamaya başladım , ben katlamayı bitirdikten sonra Tom salona geldi.

T🔴=Hazır mısın?

T🟦=Evet telefonumu ve cüzdanımı aldım.

T🔴=Tamam bende eşyalarımı alayım.

T🟦=Tamam ben ayakkabılarımı giyeyim.

Tom ayakkabılarını giymeye başladı bende telefonumu , cüzdanımı ve anahtarlarımı alıp Tom'un yanına geldim.Ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım.

Tom ile bir süre yürüdük , gece Tom ile beraber gezmek çok güzel mutluluktan yerimden zıplayacak  gibiyim.

T🔴=Tom birşeyler alalım mı?

T🟦=Olur ama nereden alıcaz?Bu saatte her yer kapalı olur.

T🔴=Evet ama benim bildiğim bir market var.

Tom'la ben Edd Matt ve Tom'a bir şeyler aldığım o markete benzeyen ama market gibi olmayan o markete gittik.

(Beyinler yananziii ✨✨✨✨)

Markete girdik sonra raflara göz atmaya başladık en sonunda dondurma aldık ve market gibi görünen garip yerden çıktık.

T🟦=Market biraz garipti.

T🔴=Evet gerçekten markete benziyor ama market değil çok ilginç.

Tom ile ben bir süre yürüdük , yürürken dondurma yiyip konuşuyorduk sonra rahatça oturup konuşabilelim diye bir parka gittik ve bir banka oturduk.

Banka oturduk bir süre havadan sudan konuştuk , konuşmanın ortasından Tom gökyüzüne bakmaya başladı bir süre sessiz bir şekilde gökyüzünü seyretti.

T🟦=Tord hava çok güzel.

T🔴=Evet ay ve yıldızlar var.

T🟦=Evet gökyüzü simsiyah , bu çok dinlendirici.

Tom'a baktım gözleri parlıyordu , sanki gözlerinde küçük küçük yıldızlar kayıyordu gözleri resmen beni içine bir kara delik gibi çekiyordu.Tom'un gözleri o kadar çekici o kadar mükemmel ki onun gözlerine sonsuza dek bakabilirim.

T🔴=Ama gökyüzü senin kadar güzel değil.

Ne söylediğimin farkına varır varmaz utaçtan kıpkırmızı oldum , Tom'da o güzel gözlerini bana dikmiş bakıyordu.

T🟦=Tord s-sen az ö-önce ne dedin?

T🔴=B-ben m-mi b-ben h-hiç b-birşey d-demedim.

T🟦=Tord gerçekleri söyle gerçekten beni güzel mi buluyorsun?

En son dayanamayıp Tom'a döndüm ve bağırarak cevap verdim.

T🔴=EVET SENİ GÜZEL , SEVİMLİ , ÇEKİCİ , YETENEKLİ BULUYORUM.

Tom olduğu yerde dona kaldı sadece bana öylece bakıyordu bende yaşananları unutabilmeyi umuyordum.

T🔴=Bana sövmek istersen , bana tokat atmak istersen veya burdan çekip gitmek istersen seni anlarım...

T🟦=B-b-ben....bilmiyorum....neden bana söylemedin?

T🔴=Yapamadım....nasıl söylerim bilemedim....nasıl tepki verirsin bilemedim....eğer kabul etmezsen hayla arkadaş olarak kalabilirmiyiz bilemedim...........

T🟦=Tord sen çok tatlısın , seninle birçok anım var , Edd ve Matt'e anlatamadıklarımı sana anlattım....sana içimi döktüm , sende beni büyük bir sabır , anlayış gösterdin.....

T🔴=Şey...peki evet mi hayır mı?

T🟦=Tord ben teklifini kabul ediyorum.

T🔴=Gerçekten mı?

T🟦=Evet gerçekten.

Bir süre Tom ile birbirimizi baktık sanki mühürlenmiştik , gözlerimiz  bakmayı bırakamıyordu bir türlü.Bir süre daha birbirimize baktık sonra ikimizde utaçtan yüzlerimizi farklı yöne çevirdik.

T🟦=Tord ardık eve mı gitsek?

T🔴=Evet bencede eve gidelim.

Banktan kalktık ve eve gittik.

Evin önüne geldik ve anahtarla kapıyı açtım , ikimizde içeri girdik.

T🔴=Tom hadi yatağa git bende üstümü değiştirip yatıcam çok uykum var.

T🟦=Şey Tord yatakta birlikte yatsak olur mu?

T🔴=Rahatsız olmayacağından emin misin?

T🟦=Evet eminim.

T🔴=Tamam birlikte yatalım sen yukarı git ben geliyorum.

Tom kafa sallayıp odaya gitti bende geceliğimi giyip odaya gittim Tom'da ona verdiğim giysileri giymiş yatağın üstünde oturmuş beni bekliyordu.

Gerçekten kıyafetler ona çok yakışmış , Tom gerçekten çok güzel gözüküyor.

T🟦=Tord iyimisin?

T🔴=Evet iyiyim sadece uykum var.

T🟦=Benimde gerçekten çok eylendim.

T🔴=Bende özellikle seninle çok eğlendim.

T🟦=Bende seninle eğlendim.

Tom yatağa yattı , bende yanına yattım Tom bana sarıldı bende ona sarıldım.

T🔴=Tom senden birşey isteyebilir miyim?

T🟦=Tabiki de isteyebilirsin.

T🔴=Seni öpebilirmiyim?

Tom güldü.

T🟦=Öpebilirsin bunu sormana gerek yok.

Tom'un çenesini tutup kendime çektim Tom'da elini yanağıma koydu.

Sonunda dudaklarımız birbirine değdi , bir süre öpüştük gerçekten o çok güzel , dudakları çok güzel ve nağrin , ikimizde birbirimizi bıraktım ve birbirimize tekrar sarılıp yattık.

T🔴=İyi geceler Tommie.

T🟦=Sanada iyi geceler Red Lider.

Tom'un alnından öptüm ve ikimiz de uyuduk.

{Evet bölüm fazla kısa sürdü neyse görüşürüz umarım sevmişsinizdir neyse görüşürüz lahmacun kürekleri👋👋👋👋💕💕💕}

Eddsworld /TordTom♪∞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin