7.Bölüm.

139 7 16
                                    

{Evet biraz canım sıkılıyor evde , bende can sıkıntısıyla koltukları balkondan aşağı atmaya çalıştım ama yapmadım neden mi?Çünkü koltuk çok pahalı.}

Tord=

Tom ile birlikte yolda yürüyorduk , Tom'u bir yere götürüyordum ama nereye gittiğimizi söylemedim.

Tom ile ben yolda yürürken hem konuşuyor , hemde kahvelerimizi içiyorduk , Tom arada sırada bana soru soruyor bende elimden geldiğince cevaplamaya çalışıyordum.Genelde kolumla ilgili sorular soruyordu.

T🟦=Tord biz nereye gidiyoruz artık söyler misin?

T🔴=Sabret merak etme yaklaştık.

Tom=

Tord bizi bir yere götürüyordu , ama nereye gittiğimizi söylemiyordu.Biraz daha yolda ilerledik , yol ıssızlaşmaya   başladı bu biraz korkutucuydu , bir süre sonra kocaman bir binanın önünde durduk.

T🟦=Tord biz nerdeyiz?

T🔴=Hadi içeri girelim.

Tord bir kart çıkarttı ve kapının yanında duran kart okuyucuya okuttu ve kapılar açıldı bu gerçekten çok havalıydı.

T🔴=Hadi gel Tom.

Tord binanın içine girdi , hemen sonra bende Tord'u takip etmeye başladım.

Kocaman kapıları olan bir odanın önünde durduk , Tord odanın kapılarını açtı ve içeri girdik.

İçerisi kocamandı burası sanki bir ofise , çalışma odasına benziyordu.

T🔴=İşte burası benim ofisim.

T🟦=Vay canına Tord burası çok büyük.

T🔴=Evet burası büyük , ama ben burda çok sıkılıyorum , neyse diyer odaları görmek ister misin?

T🟦=Evet.

Tord'un ofisinden çıktık.İki kişi Tord'a seslenmeye başladı.

P🟤=Tord gelmişsin.

P⚫=Hey Tord yanındaki de kim?Bizi tanıştırmayacakmısın?

T🔴=Doğru.

Tord bana döndü.

T🔴=Tom bu kalın kaşlı olanın ismi Paul , onun da ismi Patryk benim eve arkadaşlarım.

Tord onlara döndü.

T🔴=Paul Patryk , bu da Tom.

P🟤=Tanıştığımıza sevindim.

P⚫=Evet hoşgeldin.Tord acaba seninle şu tarafta bir şey konuşabilirmiyiz?

T🔴=Tabiki , geliyorum.

Tord ike Paul bir köşeye geçtiler.

Tord=

Paul beni bir yere çağırdı bende gittim.

P⚫=Tord bu senin bana bahsettiğin Tom'mu?

T🔴=Evet o.

P⚫=Hımmm tamam.

T🔴=Paul aklıma takıla bir soru var , daha sonra seninle konuşsak olur mu?

P⚫=Tabiki ,  şimdi benim işim var sonra görüşürüz.

T🔴=Tamam sağol.

Konuşmamız bitince Tom'un yanına gittim.

Eddsworld /TordTom♪∞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin