ALLAH'IM ÇILDIRACAM YARIN GİTMEK İSTİYORUM YAAAA! içimde sinir krizi geçirirken görevli abla beni ittirdi. "Kızım hadi aa seni mi bekleyeceğim ben?! Daha çok işim var çook!" diye söylenmeye başlarken ben bavullarımı alıp dışarı çıktım. NEĞH?! Lüks bir araba k-karşımda ve ben bunun içine mi gireceğim? Allah'ım düşeceğim bayılacağım.. Neyse Mina sakin ol! Aman ya sanki dingonun ahırına gidiyorum diye kendimi boşverip arabaya bindim. Ben bindikten sonra araba çalışmaya başladı. Acayip büyük ve lükstü. Ayy acaba ev kaç katlıdır? Diye düşünürken eve gelmiştik, eve baktığımda çok ama çok büyüktü! Ayy sonunda benim zengo bir ailem olacakk! Hemen aşağı inip eve uçacakken korumalar önümü kestiler. Korumların 1 tanesi "Hop hop! Nereye böyle? Sen kimsin ki buraya rahatlıkla girebiliyorsun!" diye bağırmaya başladı. Ben bir şey yapmadım ki.. bağırmaları duymamak için kulaklarımı kapattım ve yeni annemin yani Semra'nın yanına koştum. Yeni annem durumu anladı ve bana sarıldı. Annem "Kızım sakin ol.. Merak etme sadece bizim güvenliğimiz için öyle bağırdı. Ben onunla konuşurum şimdi." diyerek beni kapıya görürdü ve konuşmaya başladı. "Bu yeni kızım Mina. Biraz anksiyetesi var o yüzden bağırmamanı rica ediyorum." diyerek korumayı uyardı, ardından bana dönüp "Gel sana odanı gösteriyim" dedi ve içeri girdik. İçerisi çok büyüktü eh yani benim hoşumada gitmişti. Merdivenleri çıkarken üvey abimi gördüm. Bana dik dik bakıyordu. Ona mükemmel bir şekilde bombastic side eye yapıp önümde yürüdüm. Onun odası benim yanımdaki odadaydı. Off ya bu nasıl bir şanstır ya! Annem "Sen odana geç kızım ben hizmetçiler sana yemek yapsın" dedi ve mutfağa gitti. Ben tekrardan üvey abime bakıp gene side eye yapıp odama girdim. Mükemmel geniş bir odam vardı ayayayaya! Hemen eşyalarımı koymam lazım! Eşyalarımı koyduktan sonra üstümü değiştirip tiktok'ta gezinmeye başladım.
Bir süre sonra kapım tıklatıldı ve "Girebilirsiniz!" dedim. Çalan üvey abimdi(?) neden tıklatmıştı ki? hemen sordum. "Üvey abi neden kapımı tıklattın bir şey mi oldu?" dedim. İçeri girip kapıyı kapattı. "Bana 'ÜvEy Abİ' demeyi kes. Neden side eye yaptın bana onu açıkla şimdi." dedi ve dik dik bakmaya başladı. Tabii ben durur muyum hemen cevabı verdim. "Ben tanımadığın insanlara ve hoşlanmadığım insanlara bunu yaparım? Hem sana ne oluyor? Odamdan çık." dedim ve telefonun başına döndüm. Bana hala dik dik bakmaya devam ediyordu. Galiba cevabını alamamıştı. Gene tekrarladım "Odamdan çıkar mısın." dedim bu sefer ve sadece şunu dedi. "Peki." diyip kapıyı kapattı. ALLAHIM YA TRİBİ DE YEDİK BUGÜN ÇOK ŞÜKÜR!
Neyse ya, bu arada yemek nerde kaldı? Hemen üstümü düzeltip dışarı çıktım. Mutfağının nerde olduğunu bilmiyorum ama bulmaya çalışacağım işte. Aşağı inip mutfak nerde diye bakındım. Bakınırken tam karşımda olduğunu gördüm.. Biraz utanmıştım ama hemen mutfağa koşup yemek masasına oturdum. Hizmetçi yemeğimi önüme koyup evden çıkmıştı. Ben yemek yerken arkamdan birşey hissettim ve döndüğümde...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Readline
ParanormalMina, küçük yaşta bir yetimhane gitmiş ve yeni bir üvey aile almış, ama üvey ailesi eski ailesine benziyor ama sadece üvey abisi varmış. Bakalım bu iyi kalpli Mina, nasıl bu aşka, ihanet ile şavaşacak?