1. Bölüm

81 4 6
                                    

Merhaba, ben Mina. Kısaca hikayemi anlatayım. Ailem beni 6 yaşında yetimhaneye bıraktı. 6 yaşıma kadar çok iyi yetiştirildim. Annem, babam ve küçük kardeşim ile çok iyi geçiniyordum, ama doğum günümden 1 hafta önce annem bir hastalığa yakalandı ve sinir nöbetleri geçiriyordu. O zaman işte dünyam başıma yıkıldı. Annem hep bana bağırıyordu, bir şey yapmama rağmen.. Kalbim çok kırılıyordu ama belli etmiyordum. Aynısını küçük kardeşime de yapıyordu, küçük kardeşim o zaman 2 yaşındaydı. Bu durumlara çok alışık olmadığı için ağlıyordu, annem duymasın diye onu kucağıma alıp başka odaya geçiyordum, onu sakinleştirmeye çalışıyordum. Öyle öyle günler geçti ve doğum günüm geldi. Doğum günümde arkadaşlarımı çağırmak için annemden izin almaya gittim, izin almaya giderken annem ile babam kavga ediyordu.. Şimdi söyleyemezdim yoksa banada bağıracaklardı.. Söylemeyip salona geçtim ve kardeşimle vakit geçirdim, bir süre sonra annem ellerinde bavullarıyla bana geldiğini gördüm. İlk başta sevinmiştim annem gidecek diye ama öyle değilmiş.. Annem bana "Mina, hazırlan gidiyoruz." dedi. Ben anlamamıştım ve sordum "Anne nereye gidiyoruz? Daha doğum gün-" demeden sözümü kesti ve bağırmaya başladı. "YA SANENE MİNA SANANE! NEREYE GİTTİMİĞİZ SANA MI BAĞLI?! BAŞLICAM BEN SENİN DOĞUM GÜNÜNE!" diye bağırdı ve kolumu tutarak beni sürüklemeye başladı. O zaman gitmek istemedim ama zorlayarak arabanın içerine koydu beni. Ağlıyordum babam bile bir şey demiyordu, "İyi misin kızım?" , "Tamam kızım sakin ol.." bile demiyordu! Annem arabayı bindi ve babam arabayı çalıştırdı, ama kardeşim gelmemişti. İşte o zaman anlamıştım yetimhaneye gideceğimi. Sesimi hiç çıkarmadım ve camı izledim, camı izlerken yetimhaneye gelmiştim. Annem beni kolumdan tutarak yetimhaneye soktu, hemen kayıt ettiler ve beni bıraktılar.

Bir zaman sonra ben 12 yaşındayken bir aile geldi ve beni almaya gelmişlerdi, ilk başta çok sevinmiştim güzel ailem olcak diye ama ne yazık ki öyle değilmiş...

ReadlineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin