26.01.14
Jenna'dan
Okul için hazırlanmaya başlamıştım. Kızların grubundan mesaj gelmişti.
Baddies
Luna:
Kızlar ne zaman geliyorsunuz?Okulda ortam karışık
Pearl:
Neden, noldu?Hanna:
Kızların soyunma odasında ve lavaboda kanlar vardı.Polisler geldi okulu arıyorlar
Jenna:
Biri bir yerini kanatmıştır canımAbartmaya gerek yok bence
Pearl:
Kızım biri biryerini kanatsa polis gelmez herhaldeAy ben çok merak ettim. Geliyorum okula
Jenna:
Aman meraklı MelahatNeyse,bende çıkıyorum
|görüldü[Hanna Pearl Luna]
|İletilmedi[Chaen]Garipti. Neden durduk yere etrafta kan vardı ki? Küçük birsey olsa polisler gelmezdi değil mi? Saçmaydı.
Bunları düşünürken okula varmıstım. Okulun önü ambulans ve polislerle doluydu.Bazı kişiler ağlıyordu. Ne yani biri mi ölmüştü?
Baddies
Jenna:
Kızlar nerdesiniz?Pearl:
Girişin ordaki bankalardayiz çabuk gel.Hızlıca bankaların oldugu yere gittim. Kızlar ağlıyordu. Ne olduğunu idrak edemiyordum. Ne oluyordu böyle?
Jenna
"Biri Ne olduğunu anlatacak mı?"Hanna
"Chaen, chaen intihar etmiş!"Hanna yükselen sesiyle daha şiddetli ağlamaya başlamıştı. Kelimeleri sindirmeye çalıştım. Yutkunmaya çalıştım ama boğazım düğümlenmisti. Gözümden yaş gelmesini bekliyordum ama şaşkınlığımdan onu bile yapamıyordum. Ağzımdan sadece "Ne?" Sözcüğü çıkmıştı.
İnanmıyordum chaen böyle birsey yapmazdı. Bir kaç gün önceye kadar gülen kız nasıl intihar edebilirdi. Olsa olsa kamera şaka falandır. Cinayet miydi bu. Evet evet kesinlikle intihar süsü verilmiş bir cinayetti bu. İmkanı yoktu ki chaen kendine bunu yapmazdı. İnanmıyordum.
Yazardan
Kızlar öylece oturmuş ne yapacaklarını bilemezlerken okulun içinden bir sedye çıkmıştı. Bütün kızlar kalkıp sedyeye doğru gitmişti.
Luna sedyeye yapışmış chaenin elini tutuyordu. Hepsinin ağlaması siddetlenmisti.
Ne olmuştu da ölmek istemişti bu kız? Kimse bilmiyordu. Belki bilemeyeceklerdi.
Hannadan
Chaenin kesilmiş bacağına baktım. Morarmış yüzüne baktım. Ölmüş müydü? Ağlamam giderek siddetleniyordu. Onu hiç bırakmak istemiyordum. Birakmayacaktim.
O ölmezdi o güçlüydü o bizi bırakmazdı. Değil mi?
Pearlden
Onun güzel yüzüne dikkatle bakıyordum. Kanla kaplı vücudu, yüzü, saçları, forması herseyiyle inanmaya güç geliyordu. Ama onj bu istemişti. Gitmişti. Bırakmıştı bizi.
Hayır. O bizi bırakmadı. Ölmedi. Bizi birakmayacakti bunu biliyordum. O ölmezdi. O chaendi.
☆_______________________________________☆
Selamm
Kısa bir bölümdü ama idare edin gecenin köründe bu kadar oluyor.Bu olaydaki yüzler sadece temsilidir. Bir arkadaş grubuna kurgusal olaylar yazılmış bir ficdir. Gerçek kişi ve kurumlarla ilgilisi yoktur.
Hadi bayss😍🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geheimnisse
Mystery / ThrillerArkadaşları ölen daha doğrusu öyle bilinen 4 kızın okulunda ve hayatında yaşanan garip olaylar varken onlar bu sırları çözebilecek miydi? Idoller temsilidir. Gerçek hayat, kişi ve kurumlarla bir ilgilisi yoktur. Hanna,Jenna,Luna,Pearl,Chaen Başlangı...