ARİFİN ANLATIMIYLA
Yemin ederim sanırım sarhoştum.CİDDİYİM.Kendimi bir kaç kez tokatlayıp kendime gelmeyi beklesemde hiçbir şey değişmedi.Gerçekten az önce Cenan Adıgüzel benim numaramı istemişti.
Şoku atlatamasamda otobüs durağına doğru ilerledim.Otobüs geldiğinde binip boş bir yere oturdum.Eve vardığımda üstümü çıkartıp doğruca banyoya girdim.
Bir kaç dakika sonunda banyodan çıktığımda telefonumun bildirim sesiyle irkildim.
0554.....
-Eve vardın mı?
Cenan?+
-Esmer bomba?Sarhoş falan değilmişim.Harbiden yaşadıklarım gerçekti.Numarayı kaydedip cevap verdim.
CENAN ADIGÜZEL
Evet,evdeyim.Ne oldu ki?+
-Hiiç.Öyle yazıyım dedim.
Cenan sen ünlüsün.+
-Eee?Neden benim numaramı istedin?+
-Beğendim seni.
Numaranı yaymayacağımı nerden biliyorsun?+
Bana nasıl güveniyorsun?+-Bilmem?Nasıl?
. Ben senın buyuk hayranınım
. Buna seviniyorum
. Fakat bir yandan bu yaptığın bana saçma geliyor.-Sen ilk görüşte aşka inanır mısın?
Evet de ne alaka?
-Bu arada şu an olanları anlamayacak kadar da gerizekalıymışsın.
Anlamadım?
-Farkındayım.İyi geceler.
Telefonu kapattığımda biraz düşündüm.AMA GENE Bİ BOK ANLAMADIM AMK.Cenan Adıgüzel neden benim numaramı istemişti?Evet fan hesabım olabilir,her gece şarkılarını dinliyor olabilirim,bu duruma deliler gibi sevinmiş olabilirim fakat neden bunu yaptığını anlamıyorum.Neden ben?
CENANIN ANLATIMIYLA
Yemin ediyorum ne kadar belli etsemde anlamayacak kadar aptal bu çocuk.AMINAKOYAYAYIM NESİNİ ANLAMIYORSUN?
Daha sonra telefonuma mesaj geldi.
Esmer Bomba🤌🏽
-İyi geceler Cenan.Telefonu kapatıp yatağa atladım.Bir kaç dakika sonra uykuya dalmışım.
Emre'nin aramasıyla gözlerimi yavaş yavaş araladım.Telefonumu masanın üstünden alıp telefonu açtım.
Cenan:Ne var lan bi insanı uyutmuyorsun en güzel rüyamda böldün.
Emre:Bu gün ömerle şarkı söylemeye bara gitcez gelcek misin canımın içi?
Cenan:Şöyle salak salak kelimeler kullanma.
Emre:Geliyo musun?
Cenan:Olur gelirim saat kaçta?
Emre:Biz senin eve gelcez,biraz evde takılırız sonra akşam 20.00 çıkarız olur mu?
Cenan:Olur da sabahın köründe aradın kapat ulan saat daha 10.00 gelince konuşuru-
Daha kelimem bitmeden telefonu kapattı.Saat daha erken olduğu için telefonumdan alarm kurup telefonu yastığın altına attım.Çok yorgun olduğum için yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu.
Gözlerim tekrar aralandığında hiç mutlu değildim.Çünkü birkaç gerizekalı evin kapısını tekmeliyordu.Aşağıya inip kapıyı açtım.
Cenan:NE VAR OĞLU-
Emre:Amk fanlar geliyo girrrr.
Emre ve Ömer hızla içeriye atladıklarında ne olduğunu anlayamadan hızlıca kapıyı kapattım.Arkamı döndüğümde Emre Ömerin üstünde yatıyor,öylece bakışıyorlardı.
Cenan:YA ALLAH KAHRETMESİN AYRILIN.
Emre ayaklanıp:
"Oğlum sana gelene kadar kafeye gidelim dedik baktık bir topluluk geliyor.O an öyle bi koşmuşuz var yaaa."Cenan:Niye kaçıyosunuz oğlum?Alt tarafı iki tane fotoğraf çekilecektiniz.AYRICA SABAH SABAH NEDEN BENIM EVIMDESINIZ?
Ömer:En yakın yer burasıydı be Cenan.Bizde senin o nur yüzünü görmeye meraklı değiliz.
Uzatmadan koltuklara atladık.Öylece tavana bakıyordum.Daha sonra Ömer lafa girdi.
Ömer:Barda bizim şarkılardan söylemeyeceğiz bu arada.
Cenan:Neden?
Emre:İstek şarkı söylüyorlarmış.Onların söyledikleri şarkıları çalacağız.
Cenan:Ya sözleri bilmiyorsak?
Ömer:He abi o zaman napcaz?
Emre:Bilmiyorsak bilmiyoruz deriz bir şey yok oğlum bunda.
Cenan:İyi.
Bir kaç saat geçmişti.Saat 18.57 idi.Yaklaşık bir saat sonra evden çıkacaktık.
Cenan:Ben o çocuğun numarasını aldım.
Emre,Ömer:NE?
Cenan:İşte konser çıkışı tuttum çocuğu aldım numarayı.
Ömer:HELAL SANA CENAN.Go boyss.
Emre:Go boys ne lan AĞALSĞSKSĞWŞQVWŞDBDĞEKÜWEŞHEĞWLW.
Ömer de Emreyle beraber gülmeye başladı.Daha sonra susup bana baktılar.Emrenin sorusuyla kendıme geldım.
Emre:Her neyse, adı neymiş çocuğun?
Cenan:Arif...
Ömer:İyiymiş.
Biraz duraksadıktan sonra Ömer tekrar konusmaya basladı.
"ArCen..Uyumlu hee."Emrede "ArCen." diye tekrarlayıp:
"Harbi uyumlu oluyo."Dediğinde bende sessizce mırıldandım."ArCen..."
Baya kısa bi bölüm oldu biliyorum.Çok uzun zamandır atmadıgımız icin şimdiden atayım dedim.Diğer bölüm uzun olacak inşallah.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
konser/ᴀʀᴄᴇɴ
Novela JuvenilÜnlü şarkıcı Cenan Adıgüzel'in grubu ile verdiği konserde gördüğü çocuk dikkatini çeker...