Bölüm 5

1K 19 7
                                    

Günaydın kızlar. Öncelikle dün tarçınlı elma veya tarçınlı başka birşey yiyemedim. Midem çok doluydu.

İftarda yediklerimden başlıyorum. Çorba içtim. 2 kepçe falan. Az miktarda ekmek yedim. Ve bir adette dolma yedim. Su içmeye dikkat etsemde pek başaramadım. Canım tatlı istediğindede az bir miktar dondurma yedim.

Dün biriyle çalışmaya başladım. Adı Sena. Bundan sonra zayıflama arkadaşıyım :D Dün oturduk hedef koyduk birbirimize. 1 ayda 4 kiloyla başlayacağız. Onunla birliklte su içiyoruz artık. Dün sahura kadar 2 litre su içtik.

Mekik çektim bu arada geri döndüm mekik çekmeye. Öncedende sürekli mekik çektiğim için 40 la tekrar başladım. Siz hiç mekik çekmediyseniz yani bunu sürekli yapmıyorduysanız bugün akşam sonra mekik çekmeye başlayın. Çok kilo vermeye etkisi olmaz kesinlikle biliyorum. Ama ben hiç bir şey yapmadan sadece mekik çekerek göbeğimi erittim. Ciddiyim. Akşamdan itibaaren yoğurt detoksuna başlıyorum yine. Bu kaç oldu saymadım :D

Senayla mative ediyoruz birbimizi. Bir kaç kişi daha var fakat ya yaşları çok küçük yada isteksizler.

Sahur yapmadan asla uyumuyorsunuz arkadaşlar. Yemek yememek size kilo verdirmez. Hen sağlıksız. Yaklaşık 17 saat aç kalıyoruz. Birseyler yemiş olmanız şart. Çok dolu oluyorum diyorsanız meyve yiyin.

Bu akşamda belki bir yürüyüşe çıkarım bilmemiyorum. Yürüş yaparken en az 1 saat yürümelisiniz tempolu bir şekilde hemde. Su içerseniz aynı anda o kadar faydası olur ki. Çünkü içtiğiniz su , ter olarak çıkar vucuddan. Hadi kalkın spor yapalım.

Mekik : 10
Squat : 10
Makas : Sağ 10 , Sol 10
Ayakta bacaklarınızı açıp 10 kere zıpladıktan sonra bugünkü sporunuz bitsin. İsterseniz hergün yazayım bu kadar mekik şu kadar şu falan diye?

Bu arada popişiniz büyükse kızlar duvara vurun poponuzu. Ciddiyim bak 10 kere sağ ve sol olmak üzere vurun normal sertlikle. Çok işe yarar.

Bu arada hızlı kilo alıp vermekten. Yani kilo degisiminden vucutta çatlaklar oluşur. Bu çok doğalmiş. Geçmiyor diye duydum :(

Unutmayın mesaj atın beraber zayıflayalım.

Görüşürüz bebeklerim dikkat edin.

ZAYIFLAMAK ZORUNDAYIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin