Bizi unutma desem

552 27 5
                                    

Neslihan yatağın üzerinde sabırla Güven'in çıkmasını bekler. Güven çıktığında saçları Neslihan gibi hâlâ ıslaktır. Güven elinde saç kurutma makinesiyle ona doğru yürür.
"Sarış saçlarını kurutmak için yardım ister misin?"

"Evet lütfen"
Güven saç kurutma makinesini fişe takarken Neslihan ayağa kalkar ve aynanın önündeki tabureye oturur. Neslihan hâlâ çok sersemlemiş hissediyor ama Güven eline fırçayı alıp saçlarını tararken uyumamaya çalışıyor. Ardından her zaman yapmayı sevdiği gibi saçlarına saç yağı sürüyor.

Üşütmesin diye saçını fönlüyor.
"Her şey tamam ama çorban soğuk, yeniden ısıtmam gerek."
"Hayır, sorun değil, yemek istemiyorum."
"Bütün gün hiçbir şey yemedin."
"Ben iyiyim-"
"Ben gidip çorba ısıtacağım, sen de uykucu kedi git yatağa uzan."

Güven ona biraz çorba içiriyor ve uyumadan önce biraz çikolata yiyor.
"Teşekkürler" der Neslihan sessizce
"ne demek hiçbir şey yapmadım ki"
Neslihan'ın gözleri kaymaya başlar. Yaman, Rüya ile kalıp bir plan yapmak istiyordu. Saat akşamın 20:00'si ve Güven şu anda uyumak istemiyor, Neslihan'ın yüzüne bakıyor.

Yapmaması gerektiğini biliyor ama aklını ondan uzak tutamıyor. Onun anıları, gülüşü ve acısı aklından çıkmıyor. Özge ile hiçbir zaman güçlü bir ilişkileri olmamıştır. Aslında İstanbul'a gelmesinin nedeni Özge'nin son zamanlarda kontrolcü ve hatta manipülatif olmasıydı. Ona tahammül etmesinin tek nedeni Deniz'di. Ona defalarca boşanmak istediğini söylemişti ama Özge neden boşanmamaları gerektiğine dair Deniz'i bahane etmeye devam ediyordu.

Neslihan'a karşı duyguları çok güçlüdür ve ne yapacağını bilemiyor. Gidip Serhan'ın vücudundaki her bir uzvu koparmak istiyor ama onu bırakamıyor. Bu gece olmaz.
Bir daha yapamaz.

sabah———-
Neslihan'ın pov

Uyandığımda Güven'in yatağın yanındaki sandalyede uyuduğunu gördüm. Gözlerim biraz ağrıyordu ve biraz başım dönüyordu. Kalktım ve Güven'in yanına gidip üzerine bir battaniye örttüm çünkü ev oldukça soğuktu.

Üzerine örttüğümde birden irkildi ve uyandı.
"Neslihannnn mmm saat kaç?"
"Bilmiyorum"
"Dünden daha iyi misin" Güven yavaşça ayağa kalkıyor.

"Biraz başım dönüyor ama eninde sonunda geçecek"
"Ne zaman hasta hissedersen bana söyle"
"Tamam"

Odadan çıkar ve Neslihan telefonunu arar. Bulduğunda Şebnem onu aramaktadır.
S- alo nerdesin kızım?

N- Eski evdeyim...

S- Ben çok korktum kızım bana söylemeliydin. BEKLE, GÜVEN SENINLE MI KALDI?

N- evet kaldı Şebnem garipleştirme lütfen

S- ne bennnnnn

N- evet sen, Șebo gelip beni alabilir misin, mağazadan birkaç kıyafet alıp Serhan'ı çocuklarımdan sonsuza dek nasıl uzak tutacağımı planlayana kadar diğer villaya gitmem gerekiyor

S-Tamam geliyorum! Git sevgilinle kucaklaş.

N- saçmalama

S- tamam ben bir şey söylemedim ağzım kapalı aşık kız

Neslihan konuşmayı bitirir ve aşağı iner. Güven onun geldiğini fark eder ve arkasını dönerken gülümser. Saçları güzelce toplanmış, yüzü makyajsız. Gözleri çikolata gibi kahverengi, dudakları kiraz gibi dolgun. Onun güzelliğine o kadar kapılıyor ki gözlerini ayırmak istemiyor.

N- Güven ben gidiyorum tüm desteğin ve dün gece benimle ilgilendiğin için teşekkürler

G- Gidiyor musun? Daha yeni kalktın ve kahvaltı ya da kahve yapmadın.

Ben seni nasıl unuturum sevgilim ●∘◦❀◦∘●Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin